Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я люблю троянди."

Переклад:I love roses.

0
2 роки тому

2 коментарі


OlegZavada

Чому тут немає артиклю? Я завжди путаюся в цій програмці з ним

1
Відповісти2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Вживання артиклів для слов'ян - завжди проблема, бо в нашій мові їх немає, із-за чого ми їх не відчуваємо. Та у цьому випадку я розумію. Йдеться про троянди взагалі, про будь-які. У таких випадках в однині вживається неозначений артикль, а у множині він опускається з тієї причини, що артикль А був колись числівником One - один. Ми теж іноді говоримо "один (якийсь) чоловік...". Про кількох людей не скажемо "одні люди". Інакше буде, як у анекдоті:" їх двоє, а ми одні".☺

8
Відповісти2 роки тому