1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is there a problem?"

"Is there a problem?"

Çeviri:Bir problem mi var?

February 1, 2016

7 Yorum


umit463

bir problem var mı ? !!!


UmutAliKoa

Bu cevabı da kabul etmeli, yanlış diyor.


lhanYulug

Buradaki there ne anlamda kullaniliyor aciklaya bilirmisiniz


gltekinmez1

Sanırım "var" anlamına geliyor


sonterekeme

There are çoğul There is tekil için "vardır" demek. Soru olarak geldiği için Is there olarak kullanılır yada Are there çoğıl için.


gltekinmez1

Bir problem mi var¿


Mehmet358126

bir problem var mi kabul edilmedi. kullanilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.