1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Який рівень складності?"

"Який рівень складності?"

Переклад:What is the level of difficulty?

February 1, 2016

7 коментарів


roma_34

complexity чим не підходить?


Nordry

Мало б підходити, хоча це і не зовсім синоніми, оскільки, наприклад, у випадку з завданнями чи питаннями "difficulty" означає важкість (труднощі, кількість зусиль), а "complexity" стосується, скоріше, типу мислення, дій та знань, які потрібно прикласти для розв'язання чи вирішення. У першому випадку, як правило, є одна остаточна і конкретна відповідь, рішення або кінцевий результат, який є правильним або неправильним. А у другому випадку питання, проблеми чи завдання не можуть мати простого вирішення, розв'язання чи результату. Вони можуть мати більш ніж одне можливе вирішення або результат.


roma_34

Зрозумів різницю дякую!


allmillene

Гарне, нове для мене, слово. Беру!


Yablunka

Чому визначений артикль, адже це питання?!


Fb8U1

Бачу, що завжди ставлять означений артикль у питаннях, на які буде точна відповідь. Правила навести не можу, але практика це підтверджує.


Vital153055

Який це рівень, чи просто один з рівнів складнлсті?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.