Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"They drank two bottles of wine."

Μετάφραση:Ήπιαν δύο μπουκάλια κρασί.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


SkVJ1

Το δύο και το δυο είναι το ίδιο

πριν από 2 χρόνια

AthinaPETRO

Γιατί θεωρείτε λάθος τη λέξη μπουκάλια και σωστή τη λέξη μποτίλιες; Στην ελληνική διάλεκτο έχουν ακριβώς την ίδια σημασία. Ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

nefeli1414

Ήπιαν 2 μπουκάλια κρασί. Γιατί είναι λάθος;;;;

πριν από 1 χρόνο

Christophe892080

2 μπουκάλια απο κρασι να μπει και αυτό

πριν από 1 εβδομάδα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Αυτό ακούγεται λες και είτε 1) Είναι απευθείας μετάφραση από τα αγγλικά, ή 2) Τα μπουκάλια είναι φτιαγμένα από κρασί. :P Δεν είναι όλες οι μεταφράσεις λέξη-προς-λέξη. Θα μπορούσε κάποιος να πει "2 μπουκάλια με κρασί" (υπονοώντας βέβαια πως είναι γεμάτα", αλλά η πρόθεση από ακούγεται λίγο περίεργη.

(Υποθέτω θα μπορούσες να την χρησιμοποιήσεις σε άλλη περίπτωση, του τύπου "Αυτό φτιάχτηκε με δυο μπουκάλια από κρασί."; Όπως και να χει, αυτή η σύνταξη θέλει πολλή προσοχή.)

πριν από 1 εβδομάδα

Christophe892080

Κρασομπουκαλο :P

πριν από 1 εβδομάδα