"Ekmeği var."

Çeviri:Er hat Brot.

2 yıl önce

7 Yorum


ozlemkarabiyik

Er hat 'das' Brot olur mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. o zaman belirli bir ekmekten bahsediyoruz ve "ekmek onda" gibi bir anlam çıkıyor. https://www.duolingo.com/comment/13177787

2 yıl önce

Lale2358

Hat ne anlama geliyor

2 yıl önce

Beyza960553

sahiplik

2 yıl önce

janjan962315

Neden habt değilde hat

3 ay önce

pasha47

"Sie habt das brot" neden olmaz?

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Fiil haben :
ich habe
du hast
er/sie/es hat
wir haben
ihr habt
sie/Sie haben

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.