Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ekmeği var."

Çeviri:Er hat Brot.

2 yıl önce

7 Yorum


ozlemkarabiyik

Er hat 'das' Brot olur mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. o zaman belirli bir ekmekten bahsediyoruz ve "ekmek onda" gibi bir anlam çıkıyor. https://www.duolingo.com/comment/13177787

2 yıl önce

Mustafaiek9

Göstermioki

7 ay önce

Mustafaiek9

Göstermioki

7 ay önce

Lale2358

Hat ne anlama geliyor

2 yıl önce

Beyza960553

sahiplik

2 yıl önce

janjan962315

Neden habt değilde hat

1 ay önce