"Ekmeği var."

Çeviri:Er hat Brot.

February 1, 2016

7 Yorum


pasha47

"Sie habt das brot" neden olmaz?

September 26, 2018

SteffiBookworm

Fiil haben :
ich habe
du hast
er/sie/es hat
wir haben
ihr habt
sie/Sie haben

September 27, 2018

ozlemkarabiyik

Er hat 'das' Brot olur mu?

February 1, 2016

Selcen_Ozturk

hayır. o zaman belirli bir ekmekten bahsediyoruz ve "ekmek onda" gibi bir anlam çıkıyor. https://www.duolingo.com/comment/13177787

February 1, 2016

Lale2358

Hat ne anlama geliyor

July 21, 2016

Beyza960553

sahiplik

August 14, 2016

janjan962315

Neden habt değilde hat

June 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.