"O önemli."

Çeviri:Es ist wichtig.

February 2, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Bla0111

Sondaki g harfi hh diye mi okunur


busegz0

ist neden var bilen söyleyebilir mi ?


k.gokce

"ist" fiildir. Cümlede olması gerekir.


busegz0

çok sağol gökçeciğim :)


CesurCivciv

Burada "o" yerine er,sie,es ten herhangi birini getirebiliyor muyuz? Ya da bunun bir kuralı var mı?


Murat528054

Kullanacağınız duruma göre. Erkeklerde "er", kadınlarda "sie", nötr "es"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.