1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він встановлює дату."

"Він встановлює дату."

Переклад:He sets the date.

February 2, 2016

11 коментарів


Andrey_sitar

А чому там артикль "the" якшо тут не "він встановлює ЦЮ дату". має ж бути артикль "а". Чи я помиляюсь?


Kaminari_Okami

Він встановлює не будь-яку дату, а дату, яка відповідає дійсності (наприклад, на ПК) чи, як мінімум, йому відома. Тобто, у будь-якому разі, вона цілком визначена для того, хто її встановлює.


Yurii_V

Не згоден! Він може встановлювати дату, припустимо, майбутнього футбольного матчу, виїзду на полювання тощо. Тобто. без конкретики. Якщо в реченні наголос на те, що саме він встановлює якусь дату. то до чого тут the? Правильними мають бути обидва варіанти.


Kaminari_Okami

Без контексту, звичайно, можна сперечатися довго і нудно, особливо, якщо захотіти... :) Але, зверніть, будь-ласка, увагу на той факт, що в українській мові дату якоїсь події призначають або визначають, але аж ніяк не "встановлюють". З іншого боку, щодо англійського варіанту стосовно призначення певної дати, Ви таки маєте рацію, на іноземних форумах носії кажуть, що дійсно обидва варіанти однаково коректно можуть вживатися в одному й тому ж випадку. Але вихід із цієї ситуації залишається одним - репорт :)


x51j1

В українській мові "будь ласка" пишеться окремо, а не через дефіс :)


WzM72

Хто говорить і встановлює ясно що йому звісно, але не нам, хто знає про яку дату він говорить.


Dmy_S

Гм, Мені треба встановити дату - I need to set a date
https://forum.duolingo.com/comment/7944709 )
Так як все-таки треба писати правильно?


AndriiDi

цю програмку зшили " на скору руку" я по ходу вивчення в цьому вже не раз переконався


Olgert123

Знову ці вгадування контексту... чєсслово, запарило вже.


zLMq16

Потрібно щоб розробники встановили пояснення коли вживати "a", а коли "the", тому що виходить путанина. Немає чітких правил та роз'яснень коли правильно вживати


Olly_1052

Потрібно щоб розробники встановили пояснення коли вживати "a", а коли "the",

Розробники жодним чином не встановлюють правила вживання артиклів. Правила встановлює граматика англійської мови. Тому Вам краще було б спочатку почитати теорію. Якщо лінь самостійно шукати підручники, то хоча б - основи в курсі Дуолінго

https://preview.duolingo.com/skill/en/Basics-1/tips-and-notes

Learn English in just 5 minutes a day. For free.