"The castle has become a private property."

Překlad:Ten zámek se stal soukromým majetkem.

před 2 roky

16 komentářů


Jdusiprote

Zámek přešel do soukromého vlastnictví. - Je mnohem přirozenější v češtině. Co vy na to?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Bohužel nemám argument, kterým bych to vyvrátil, takže uznávám.

před 2 roky

Milano3107

Můžu se zeptat, jaký je rozdíl mezi slovy "become" a "happen"? Děkuju za odpověď

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Dost zásadní. "Happen" znamená stát se, udát se, přihodit se, kdežto "become" znamená stát se někým nebo něčím.

před 2 roky

MartinaMas569988

proč nejde Zámek přešel do privátního vlastnictví

před 2 roky

AdellKunn

Privátní = soukromé, avšak privátní je z angličtiny převzato (stejně jako stupidní (stupid), aj.), a z výukového hlediska je lepší napsat ,,soukromý,, než ,,privátní,, protože u těchto slov v češtině se někdy těžko určuje význam :)

před 11 měsíci

midlancz
midlancz

"Ten zámek přešel do soukromých rukou." není sice přesný překlad zadané věty, ale obsahově jde o běžně užívanou frázi, která by měly být jako překlad akceptována. Co vy na to?

před 1 rokem

Pavol11

Zamek se stal soukromy majetek

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Ne. "Zámek se stal (kým, čím) soukromÝM majetKEM."

před 8 měsíci

Vendula557060

Proč nelze překlad, že zámek přešel do osobního vlastnictví?

před 1 rokem

rejlmen
rejlmen

Protože je rozdíl mezi osobním a soukromým vlastnictvím.

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Nejsem právník, takže by mne zajímalo, jaký je v tom rozdíl? (Též jsem přeložila "osobní"). "Soukromé" je vlastnictví nějaké právnické osoby (tedy soukromé firmy)? "Osobní" kupříkladu neziskovka (občanské sdružení) či můj strýček?

před 8 měsíci

LetitiateT

Soukromé je keď s tým podnikáš. Osobné keď ho užíváš pre svoju potrebu. Aspoň tak sme sa učili onehdá keď soukromé vlastnictví neexistovalo.

před 5 měsíci

RostislavP19

A co třeba ,, zámek byl zprivatizován,,? Klaus je přece známý po celém světě.

před 1 rokem

AdellKunn

Myslím si, že je česky správně i ,,..v soukromé vlastnictví,, avšak toto mi Duolingo neuznalo..

před 11 měsíci

Filomena.Prvni

Myslíte "Zámek přešel v soukromé vlastnictví."? Mně se věta líbí, ráda v psaném slově používám archaismy (a přechodníky). Ale ve výuce jazyka (v dnešní podobě) as nejsou archaismy vhodné a systém je tudíž nezná. Takže raději: "Zámek přešel do soukromého vlastnictví."

před 8 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.