1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I did not see him since."

"I did not see him since."

Переклад:Я не бачив його з того часу.

February 2, 2016

16 коментарів


piguy3

As a native English speaker, this sentence really ought to be in the present perfect: "I have not seen him since." The presence of the word "since" makes the present perfect a much more natural and common choice.

The ratio of use is pretty unambiguous:

"have not seen" is hundreds of times more common, so it only makes sense that that would be what is taught. Reported.

Interestingly, however, this sentence does appears in Shakespeare: Act 1, Scene 3 of Antony and Cleopatra.


deniko
Mod

Thanks as always! I've removed this sentence from the course, it will be replaced with a more common one.


grezno

Це Present Perfect? Чому не використана така форма утворення ( розміщена на Вашому сайті): Іменник + have/has + дієслово з закінченням -ed або у 3 формі.


O.Yevhen

мабуть щоб "життя медом не здавалось" )...

А відповідь на питання (чому при вивченні теперішнього доконаного завдання з простого минулого) так щоб ми (ті хто вчить) не забували те що знаємо... Легко все на автоматі проходити але тоді знання, нове не так засвоюється, а тут невеличка розрядка для мізків наших... це тільки в плюс!


Viacheslav926246

!!! І нове слово, для майбутнього ...


Fb8U1

Це Past Simple. "Не бачила з того часу" - посилання на конкретний час у минулому.


Fb8U1

Якби це було розповідне речення, то було б I saw him yesterday (я бачила його вчора). У заперечувальному вживаємо допоміжне дієслово Do у тій же другій формі (Did), як було Saw. Основне дієслово тепер приймає форму інфінітива без to. I did not see him since.


Oleksandr_UA

Since - з певного часу ( і до тепер ) пов'язано з ЗАРАЗ(Present) > Present Perfect. Since May, since my birthday, since Big Bang ... I have bought five bicycles.


Sorokas

Прийменник since вказує на дію, що почалася в минулому і продовжується досі. Це не Perfect?


IhorTs

"Я з того часу не бачив його" - не відреагувала система.


Fb8U1

Ви ж читали прохання розробників дотримуватись, по можливості, порядку слів у англійському реченні. Цим Ви допоможете розробникам уникнути зайвого клопоту із безпідставним розширенням бази.


IhorTs

Дякую. Погоджуюсь.


Dmy_S

"відтоді" хіба не є синонімом "з того часу"?


bob736951

З тих пір я його не бачив - це моя відповідь і вона правильна. Атож прошу зарахувати її

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.