Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"To období trvá od března do srpna."

Překlad:The period runs from March to August.

před 2 roky

7 komentářů


gepard-64

Nedalo by se použít "The period last from march to august" ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Muze, ale musi tam byt 'lastS'

před 2 roky

JanVahala

proč nemůže být until misto to? Tedy March until August

před 1 rokem

MirkaEberlov

Zatrhla jsem odpověď s "lasts" a byla vyhodnocena jako chybná?!

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja ale nevim, jak ta cela veta vypadala. nebo jestli tam nebyla jeste jedna veta spravne a tudiz mely byt zaskrtnuty obe. My nevidime, jake cviceni dostavate a jak odpovidate, takze potrebujeme vice detailu nebo snimek obrazovky, jinak houbelec pozname.

před 1 rokem

MirkaEberlov

Dobře, to mě nenapadlo, příště zkusím zkopírovat celou obrazovku. Jenom, že je jako jediná správná varianta s "runs", což by mě tedy vůbec nenapadlo....hledala jsem ve slovníku trvat.....

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

V zaškrtávacím cvičení byla správná odpověď jen s runs, ale v normálních překladových cvičeních (na psanou odpověď) bereme i lasts. Protože překlady s lasts jsou vedlejší, v zaškrtávačkách se ty uznávané neobjevují. Kolegyně má pravdu, varianta s lasts měla jiný problém. Význam trvání sloveso "run" opravdu má: 9(a)(2) v https://www.merriam-webster.com/dictionary/run.

před 1 rokem