1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей кіт мій."

"Цей кіт мій."

Переклад:The cat is mine.

February 2, 2016

27 коментарів


pk3x1

Чому is mine?


Karolina56541

А можна сказати "This is mine cat"???


deniko
Mod
Plus

Ні, не можна.

Англійською є два типи присвійних займенників: ті, що вживаються перед іменником, і ті, що вживаються самі по собі. Якщо цікавить терміногія, то перші називаються dependent possessive (залежні присвійні займенники), а другі independent possessive pronouns (незалежні присвійні займенники).

Залежні - і поруч незалежні:

my - mine (мій)

our - ours (наш)

your - yours (твій, ваш)

his - his (його)

her - hers (її)

its - (його, в середньому роді, похідна він "воно" - it; цей займенник не має незалежної форми)

their - theirs (їхній)

Залежні вживаються лише з іменниками - my cat (або з іменниковою групою, my black cat)

Незалежні - самі по собі. It's mine - це моє.

Тому можна сказати або: This is my cat - це мій кіт (використавши залежний прийменник), або This cat is mine - Цей кіт - мій (використавши незалежний прийменник).

Ще приклади.

I see their car - Я бачу їхню машину

This red car is theirs - Ця червона машина - їхня

I like her cup - Мені подобається її чашка

The black cup over there is hers - Он та чорна чашка - її.


RTjd13

Дякую дуже допомогло


PcA517

Щиро дякую. Нарешті зрозумів.


75tsPK

Це мій кіт. Так перекладається.


Mr.Xee

Ні, так не вірно.


Mr.Xee

This cat's mine


sonichka18

Cat без закінчення -s


Mr.Xee

Це не закінчення, а скорочене is


nVhG314844

Поясніть будь ласка, чому this a не the?


deniko
Mod
Plus

Переклад The cat is mine тут теж приймається, так само як This cat is mine.

Строго кажучи, the - це визначений артикль, а слово this - це і є "цей/ця/це". Але the може іноді перекладатися як "цей/ця/це", проте переклад із this більш дослівний (і не менш природній).

Чому укладачі вирішили перекладати "the" як "цей" вони пояснили ось тут, я винесу сюди останній абзац:

===

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.

===


c1uE6

На схожих завданнях раніше писав the для позначення "цей", а тут потрібно this. Дивно...


deniko
Mod
Plus

Тут приймаються переклади і з the, і з this


Marta425681

Народ це має бути початок the і this там потрібно вибрати два правильні


o2Yt2

Я спробувала всі варіанти але не один з них не підходить!


megasuperman145

ЧОМУ НЕ THE CAT'S MINE?! МАЛО ПРИЙНЯТИ!!! Я НАПИСАВ ПРАВИЛЬНО!!! Я НАПИСАВ СКОРОЧЕНО!!!


Anna605006

Я правильно пишу а воно виправляє мене зробіть щось і зробіть стару версію


IvanKornul

This cat is my неможливо відповісти правильно виправіть відповідь


pW5m1

This cat is my поправте помилку, не можливо пройти завдання!!!


6Dhq3

Всі не правильні


natalia96867

жоден варіан не правильний нажаль


Aleksandra789375

Я тоже шо за мурня


c4dP2

Я пробовала все варианты и все не правельные


Kaminari_Okami

У завданні потрібно одночасно обрати дві правильні відповіді.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.