1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони - моделі."

"Вони - моделі."

Переклад:They are models.

February 2, 2016

5 коментарів


daaw4

Чому вживаємо "are"?


IF_Sergij

They - множина, артикль are вживається з множинами


Alexyl89Ty

Так, лише are - не артикль, а дієслово to be (бути) у теперешньому часі множини. Інші форми - am, is

I am a model - я модель (дослівно: я є модель)

You are a model - ви модель, ти модель

He is a model - він модель

We are models - ми моделі

You are models - ви моделі

They are models - вони моделі


BUg57

В правільної відповіді пише "They`re" чомусь


drfunjohn

Це скорошенн від are

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.