"Ben Julia'yım."

Çeviri:Ich bin Julia.

February 2, 2016

15 Yorum
Tartışma kilitli.


serrayksel

Sanki ingilizceyi daha iyi yapıyorduk dimi


fatih551115

Buyuk harf kabul etmiyor herseyi usulüne gore yazmaniz lazim yoksa yanlis sayiyor dogru yazsaniz dahi


Napimci_timur456

Aynen hak veriyorum bencede


Swdem

Ein Kullanamadım


BasakCeylin

Ben "ein" de kullanmıştım. Neden yanlış saydı?


nuesama

Ben bir Julia'yım olmayacağı için ein gelmez. Ich bin Julia yeterli bir ifadedir


Ouzhan815328

Ein bir demek cümlede bir var mı


Angora5454

ben bin tarzı bunları nasıl yapıyoruz


Angora5454

eril dişil nötr tam olarak nedir ?


KadriyeBek2

Eril erkek o dişil dişi o nötr de bebek çocuk gibi yada das artikeli kullanìlan kelimeler


emrekarinca

Soruyu yanlış okudum


FiratUcar21

Yillardan beri öğrenemediğimiz ingilizcenin gözünü seveyim. İngilizce daha kolaymış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.