1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben Julia'yım."

"Ben Julia'yım."

Çeviri:Ich bin Julia.

February 2, 2016

6 Yorum


serrayksel

Sanki ingilizceyi daha iyi yapıyorduk dimi


sudem__

Ein Kullanamadım


fatih551115

Buyuk harf kabul etmiyor herseyi usulüne gore yazmaniz lazim yoksa yanlis sayiyor dogru yazsaniz dahi


BasakCeylin

Ben "ein" de kullanmıştım. Neden yanlış saydı?


user62442

Ben bir Julia'yım olmayacağı için ein gelmez. Ich bin Julia yeterli bir ifadedir


Ouzhan815328

Ein bir demek cümlede bir var mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.