1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Bye, good night."

"Bye, good night."

Переклад:Бувай, добраніч.

February 2, 2016

10 коментарів


Dmitry_Kinash

А чому не можна сказати "Бувай, гарного вечора"? Слово "night" інколи використовується в розумінні слова "вечір". Кажуть "have a good night" і це перекладається "Гарного вечора"


deniko
Mod
Plus

Night англійською дійсно може означати і вечір, але good night - це сталий вираз, який використовується лише в значенні "добраніч" - тобто перед тим, як людина йде спати. "Гарного вечора" - це можна сказати при прощанні, коли співбесідник не йде спати, а продовжує жити, це дійсно можна висловити так, як ви написали - have a good night (серед іншого), але не good night.


Dyakovskyy

Програма незараховує правильну відповідь


deniko
Mod
Plus

Таке буває, оскільки всі варіанти речень, які Дуолінго приймає в якості правильних відповідей, додаються вручну до списку правильних відповідей. Потім те, що ви відповіли, звіряється зі списком того, що є в базі.

Якщо вашу правильну відповідь не було прийнято, це означає, що її немає в списку правильних відповідей. Скористайтеся кнопкою "повідомити" - редактори побачать її у звітах, і зможуть додати до списку того, що приймається.

Або можна написати свою повну відповідь на форум. По вашому повідомленню неможливо, на жаль, визначити, якою саме була ваша відповідь, і яким саме було завдання (іноді це переклад, іноді це напишіть те, що чуєте, іноді це виберіть правильне слово зі списку)

Іноді користувачі пишуть, що їхня відповідь на 100% збігається з тією, що вони бачать (тобто вона точно є в базі), але вона не приймається. Це можливо у трьох ситуаціях:

  1. У вас була вправа на аудіювання - написати те, що ви чуєте. Наприклад, голос говорить I have a cat. Ви пишете переклад: У мене є кіт. Дуо пише: Неправильно, відповідь: I have a cat, переклад: У мене є кіт. І може здатися, що Дуо заперечує вашу правильну відповідь, і відразу ж пише, що правильна відповідь така сама. Але проблема в тому, що тут треба було написати англійською.

  2. У вас був якийсь одрук, але ви його не помічаєте.

  3. Це дійсно якийсь глюк. Це може бути, але це найменш імовірна ситуація.

В таких випадках допоможе скріншот. Збережіть, викладіть на сайт на кшталт imgur.com, і залиште посилання на свої скріншоти або скріншот. Якщо це дійсно помилка Дуолінго, редактори зможуть звернутися з цим до програмістів. Або, можливо, ми всім форумом знайдемо одрук.


biloksan

Программа незараховує вимову( це не такі вже і складні слова, щоб була якась специфічна вимова. Кнопкою "повідомити" - скористалась

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.