Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nemusíš si vybrat."

Překlad:You do not have to choose.

0
před 2 roky

16 komentářů


Martinemli
Martinemli

chybí možnost užití slovesa need v záporu pro nemuset: You needn´t ...

0
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Doplněno.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Martinemli
Martinemli

Díky!

0
Odpovědětpřed 2 roky

JiKroutil

Mně to nevzalo need not … nepoužívám apostrof, protože mi nějak nejde needn´t viz nueby níže

0
Odpovědětpřed 3 týdny

widle
widle

Jak přesně zněla celá věta? Za "need not" nepatří "to", na rozdíl od "have to".

0
Odpovědětpřed 3 týdny

JiKroutil

Už si nepamatuji, ale je možné (pravděpodobné), že jsem použil "to". Děkuji.

0
Odpovědětpřed 3 týdny

nueby
nueby
Mod

Asi bude vhodné vás varovat, že ten znak, co používáte pro staženiny, vám nebude uznán. Najděte si na klávesnici apostrof, You needn't..., nebo raději nestahujte, ať neztrácíte čas.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Martinemli
Martinemli

Díky za upozornění, mrknu na to.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Crosscut1

Nemohlo by být i "select" ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

MirkaEberlov

Také jsem použila select a byla to chyba...proč?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

VladimrF

"You need not to choose" je špatně? Musí se použít výraz s "do" ?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Pavel221503

Taky mi to nevzalo s need not

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

ata75
ata75

proč označuje za chybu: " you need not to choose" ?? ata75

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

Filomena.Prvni

Z jakého důvodu nelze použít sloveso "must"? Díky.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

widle
widle

Protože opaky modálních sloves fungují v angličtině trochu jinak a "must not" znamená "nesmíš".

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

Filomena.Prvni

No ano "musíš" - "nesmíš". Hned mi to nedošlo, moje chyba. I must more and more study. Thanks.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci