"Moji bratři oznamují datum párty."

Překlad:My brothers announce the date of the party.

před 2 roky

6 komentářů


j.husar

Myslím si, že správně je pouze "the party", protože se jedná o konkrétní párty

před 1 rokem

Martinemli
Martinemli

zapomněl jsem člen a (party) a už to trhá srdce, je to prudké hodnocení...

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Je, ale chyba to bez pochyby je.

před 2 roky

Martinemli
Martinemli

Tedy vy jste polyglot. Musí Vás to vyloženě bavit :-)

před 2 roky

JethroTull3

Jestliže oznamují datum party, potom je to konkretní party a tedy člen určitý. Schválně jsem nezaškrtl člen neurčitý, ale už je tu chyba. Money talks, bullshit walks.

před 8 měsíci

Martin69028

Proč to neuzná "...are announcing..."?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.