1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have houses."

"You have houses."

Překlad:Máš domy.

February 3, 2016

9 komentářů


Vyhoukano

... proc zde neni clen? The, nebo a houses?

February 3, 2016

MarquiseDeBat

Protože v množném čísle se neurčitý člen vynechává. Kdybychom už nějaké konkrétní domy měli na mysli, bylo by to You have the houses.

February 3, 2016

jarba1

napsal jsem "ty máš domy" - proč je to špatně ?

November 10, 2018

tatka_
Mod

Neni to spatne a systemem je takova odpoved prijimana.

January 24, 2019

Honza_U

v poslechu i pomalém slyším "helsis" místo "hausis"

November 29, 2018

Jana246034

"Ty máš domy" mi to také nevzalo

February 16, 2019

tatka_
Mod

Jak už jsem tady psal, systém tuto variantu přijímá. Mi tato varianta byla přijata. Většina systémových chyb nastane při cvičení přes aplikaci.

February 16, 2019

TomasSmahlik

Nemelo by byt spíše kdyz je to otazka slovosled Have you houses?

August 20, 2019

tatka_
Mod

V tomto cvičení se v zadání nejedná o otázku. Otázka by se tvořila s pomocným slovesem "do". Do you have houses?

August 20, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.