1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wie geht es meiner Großmutte…

"Wie geht es meiner Großmutter?"

Çeviri:Büyükannem nasıl?

February 3, 2016

8 Yorum


mine921329

geht gitmek degilmi neden cumlede gitmek ile ilgili bir anlam yok??


SabineBergmann1

nasıl? = wie, wie geht es ihr/ihm? nasılsın? = wie geht es Dir? Gitmek = gehen - O eve gidiyor, Ben eve gidiyorum......


Quatsssccch

Buyukannem nasil gidiyor?


Selcen_Ozturk

hiçbir şekilde "nasıl gidiyor" anlamı yok. "wie geht es [dativ]" birisi nasıl demek.


memoli14

bu bir soru kalıbı mı?


aslan.ilker

Meiner burda genitive mi ?


nisa19212

Dativde der die das/dem der dem oldugu icin die grossmutter der grossmutter oldu yani meiner grossmutter

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.