1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They are pretty tired today."

"They are pretty tired today."

Переклад:Вони досить втомлені сьогодні.

February 3, 2016

8 коментарів


[заблокований користувач]

    "вельми втомлені" - яко варіант. Здається, я вже повідомляв (знову повідомив)


S6AE1

    Тут мабуть помилка "Pretty - досить", це слово завжди використовувалося до зовнішності, а тепер я так розумію ні та ще й по новому перекладається.


Nordry

    Ні, ніяких помилок :). То у Вас певне була неповна інформація щодо значень цього слова. Крім прикметника, це слово також може бути (і досить часто вживається у цьому значенні) і прислівником:

    "pretty (adverb) (BrE): ​ B1 quite, but not extremely:

    The house has four bedrooms, so it's pretty big. I'm pretty sure it was her. I've got a pretty good idea of how to get there."

    "pretty (adverb) (AmE) [ not gradable ] (TO A LARGE DEGREE)

    ​(used to give emphasis) to a large degree; to some degree:

    I’ve got a pretty clear idea of what’s going on. She was pretty tired. "How are you feeling?" "Pretty good, thanks." (http://dictionary.cambridge.org/ru/%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/pretty)


Lana_comp

    А ви чули в українській мові словосполучення " досить втомлені"? Тобто можна бути досить втомленим, а можна не досить? Правильно "дуже втомлені" Ви ж знаєте, що дослівний переклад не завжди вірний)


Fb8U1

    Ви не чули, а я Досить часто чую Досить (а також Доволі) у значенні, що не Дуже, але і не Трохи. Це ніби середина між ними. Досить багато..., Досить шумно... і ін.


Markian45456

    вони досить змучені сьогодні. Змучені не підходить?


nadya218952

    Чому "Вони досить виснажені" не правильно ????


66aS6

    Хіба це можливо сприйняти на слух?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.