Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Co cítí?"

Překlad:What does he feel?

před 2 roky

6 komentářů


Veru130167

I've put "What can he feel?" because I've been taught that when expressing senses, I should use "can". For example "I can see that flower", "I can hear you", etc. I would rather ask "what can you smell" as oppose to "what do you smell". Any thoughts on this?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nejsem si stoprocentně jistý, ale řekl bych, že tady to pravidlo s "can" se na "feel" nevztahuje. Stejně jako se na "feel" nevztahuje to, že slovesa smyslového vnímání nemají průběhový čas.

Jo a s tím "I can see" - to "can" není nutné. Nějaké přesné pravidlo nevím, ale většinou jsou přípustné obě varianty, přičemž ta bez "can" je zcela určitě častější.

před 1 rokem

gaston68cz

Je možné použít "What is he feeling?"

před 2 roky

Vitek60

What is he feeling? - To by mě také zajímalo..

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Muze. Uz. Doplneno. Take 'she/it a they'

před 2 roky