Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ο άνδρας με αφήνει να φύγω."

Μετάφραση:The man lets me leave.

0
πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


mkrokos

The man is letting me go είναι λάθος;

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

LonaLila

dbsbvhzdbhdsdvs

1
Απάντησηπριν από 9 μήνες

Theofa
Theofa

Το "the man leaves me to go" ειναι λαθος;

0
Απάντηση1πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ναι, επειδή το leave σημαίνει αφήνω μεν, αλλά όχι με την έννοια του επιτρέπω. Π.χ. Αφήνω τα κλειδιά στο τραπέζι = I leave the keys on the table. Θα αφήσω την πόρτα ανοιχτή = I will leave the door open. I will leave my job = Θα αφήσω τη δουλειά μου (δηλαδή θα παραιτηθώ). "Leave someone be" σημαίνει αφήνω κάποιον στην ησυχία του. Επίσης το leave σημαίνει φεύγω, όπως φαίνεται στο παράδειγμα. Π.χ. I am leaving now = Φεύγω τώρα.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια