Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Це сезон помідорів."

Переклад:It is a tomato season.

2 роки тому

6 коментарів


LanaVoitovuch

Чому без артикля?

2 роки тому

angelonka

This is a season of tomatoes. Що знов не так? цей курс хтось дивиться взагалі?

1 рік тому

TaniaCheve1

Чому правильний артикль а? Це ж сезон не одного помідора

1 рік тому

ZQ7S2

У мене не прийняло season tomato. Чому?

5 місяців тому

nQuY3

Незнаю в мене теж

5 місяців тому

ANASTASIIA888030

Як, там нема такого варіанту

4 місяці тому