"Це сезон помідорів."

Переклад:It is a tomato season.

2 роки тому

6 коментарів


LanaVoitovuch

Чому без артикля?

2 роки тому

angelonka

This is a season of tomatoes. Що знов не так? цей курс хтось дивиться взагалі?

1 рік тому

TaniaCheve1

Чому правильний артикль а? Це ж сезон не одного помідора

1 рік тому

ZQ7S2

У мене не прийняло season tomato. Чому?

9 місяців тому

nQuY3

Незнаю в мене теж

8 місяців тому

ANASTASIIA888030

Як, там нема такого варіанту

7 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.