"Ich esse."

Çeviri:Ben yiyorum.

2 yıl önce

11 Yorum


ftodor

Yerim mi? Yiyorum mu? Bunun gibi birçok cümle var. Bazen iki yazılışı da kabul ediyor. Lütfen hazırlarken daha dikkatli davranın.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her zaman ikisi de kabul ediliyor (edilmiyorsa unutulmuştur rapor edin). Çünkü iki anlama da geliyor.

2 yıl önce

ftodor

Almanca'da şimdiki zaman ile geniş zaman ayrımı yok mu.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok. bu arada bunları derslerin içindeki "ipuçları ve notlar"da da anlatıyoruz. Derslerden önce kısaca göz atabilirsiniz.

2 yıl önce

MuslumEsma
MuslumEsma

ben ipuclari ve notlari göremiyorum

6 ay önce

DuruTEZCAN1

Var perfeckt olarak geçiyor

10 ay önce

SlaSekmen

İki s yerine ß kullanılabilinir

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Her zaman değil sadece bazen. Burada değil..

1 yıl önce

piya55555

magen ve essen durumları özel durmlardır

11 ay önce

meltem52190

" Yerim " kelimesinin doğru kabul edilmesi gerekmez mi?

7 ay önce

FatmaYldzh1

Ich esse Ben yiyorm

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.