1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich esse."

"Ich esse."

Çeviri:Ben yiyorum.

February 4, 2016

17 Yorum


ftodor

Yerim mi? Yiyorum mu? Bunun gibi birçok cümle var. Bazen iki yazılışı da kabul ediyor. Lütfen hazırlarken daha dikkatli davranın.


Selcen_Ozturk

her zaman ikisi de kabul ediliyor (edilmiyorsa unutulmuştur rapor edin). Çünkü iki anlama da geliyor.


ftodor

Almanca'da şimdiki zaman ile geniş zaman ayrımı yok mu.


Selcen_Ozturk

yok. bu arada bunları derslerin içindeki "ipuçları ve notlar"da da anlatıyoruz. Derslerden önce kısaca göz atabilirsiniz.


MuslumEsma

ben ipuclari ve notlari göremiyorum


ErhanGkmen

Siz dualingo ediyoru müsünüz?


Cemile537861

İp uçlar neler ben yeni kulanmaya başladım pek anlamıyorum söylersen sevinirim


DuruTEZCAN1

Var perfeckt olarak geçiyor


Mervebolru

Benimkini kabul edemiyor


T.A.R.D.I.S11

İki s yerine ß kullanılabilinir


SteffiBookworm-

Her zaman değil sadece bazen. Burada değil..


piya55555

magen ve essen durumları özel durmlardır


meltem52190

" Yerim " kelimesinin doğru kabul edilmesi gerekmez mi?


Gazi319087

Telefonumun "esse" ye denk gelen kisminda dokunmatik bozuk, ekran da donmuyor.


Almad552534

Cok kafa karıstırıcı (yiyorum) ne ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.