"Ich esse."

Çeviri:Ben yiyorum.

February 4, 2016

17 Yorum
Tartışma kilitli.


ftodor

Yerim mi? Yiyorum mu? Bunun gibi birçok cümle var. Bazen iki yazılışı da kabul ediyor. Lütfen hazırlarken daha dikkatli davranın.


ex_contributor

her zaman ikisi de kabul ediliyor (edilmiyorsa unutulmuştur rapor edin). Çünkü iki anlama da geliyor.


ftodor

Almanca'da şimdiki zaman ile geniş zaman ayrımı yok mu.


ex_contributor

yok. bu arada bunları derslerin içindeki "ipuçları ve notlar"da da anlatıyoruz. Derslerden önce kısaca göz atabilirsiniz.


MuslumEsma

ben ipuclari ve notlari göremiyorum


ErhanGkmen

Siz dualingo ediyoru müsünüz?


ErhanGkmen

Pqrdon editörü


Cemile537861

İp uçlar neler ben yeni kulanmaya başladım pek anlamıyorum söylersen sevinirim


DuruTEZCAN1

Var perfeckt olarak geçiyor


T.A.R.D.I.S11

İki s yerine ß kullanılabilinir


SteffiBookworm-

Her zaman değil sadece bazen. Burada değil..


Mervebolru

Benimkini kabul edemiyor


piya55555

magen ve essen durumları özel durmlardır


meltem52190im

" Yerim " kelimesinin doğru kabul edilmesi gerekmez mi?


Almad552534

Cok kafa karıstırıcı (yiyorum) ne ya


ALA154971

esse ve essen fark ne? almancaya yeni başladığım için bilmiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.