"Γιατί δεν αγγίζετε τη χελώνα;"

Μετάφραση:Why do you not touch the turtle?

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


olgastefanidou

why you do not touch the turtle?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Στην ερώτηση γίνεται αναστροφή (βοηθητικού) ρήματος και αντωνυμίας.

You want to eat. > Do you want to eat?

You do not want to drink beer. > Do you not want to drink beer? What do you want?

The window is open. > Why is the window open?

πριν από 2 χρόνια

NickLion1

why don't you touch the turtle ? Δεν είναι σωστό ;

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.