1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Γιατί δεν αγγίζετε τη χελώνα…

"Γιατί δεν αγγίζετε τη χελώνα;"

Μετάφραση:Why do you not touch the turtle?

February 4, 2016

4 σχόλια


NickLion1

why don't you touch the turtle ? Δεν είναι σωστό ;


olgastefanidou

why you do not touch the turtle?


D_..

Στην ερώτηση γίνεται αναστροφή (βοηθητικού) ρήματος και αντωνυμίας.

You want to eat. > Do you want to eat?

You do not want to drink beer. > Do you not want to drink beer? What do you want?

The window is open. > Why is the window open?


AlekseyPuj

It should be accepted as the correct answer

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.