"Γιατί δεν αγγίζετε τη χελώνα;"

Μετάφραση:Why do you not touch the turtle?

February 4, 2016

3 σχόλια


olgastefanidou

why you do not touch the turtle?

February 4, 2016

D_..
Mod

    Στην ερώτηση γίνεται αναστροφή (βοηθητικού) ρήματος και αντωνυμίας.

    You want to eat. > Do you want to eat?

    You do not want to drink beer. > Do you not want to drink beer? What do you want?

    The window is open. > Why is the window open?

    February 4, 2016

NickLion1

    why don't you touch the turtle ? Δεν είναι σωστό ;

    October 3, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.