1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What are you saying?"

"What are you saying?"

Fordítás:Mit mondasz?

February 4, 2016

3 hozzászólás


Szanto1

Mit beszélsz? - Miért nem jó?


UngvaryKrisztian

Miért nem jó a "mit mondasz éppen?" Elvileg a present continuost gyakoroltatja a mondat!


gwe1980

Kellene egy egységes koncepció erre az igeidőre. :) Sok helyen van éppen-el, de valahol csak így simán. Valószínűleg itt azért van kispórolva az éppen, mert ez természetesebben hangzik. Ha jelented hibának, egy idő után ezt is el fogja fogadni.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.