1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Next week we are going swimm…

"Next week we are going swimming."

Μετάφραση:Την επόμενη εβδομάδα θα πάμε για κολύμπι.

February 4, 2016

14 σχόλια


Theofa

Το " θα παμε να κολυμπισουμε" ειναι λάθος;


D_..

Η λογική της απάντησης υποδεικνύει ότι το swimming ως γερούνδιο είναι λίγο πιο κοντά σε ουσιαστικό, ενώ το "θα πάμε να κολυμπήσουμε" είναι συγκριτικά πιο κοντά στο "we are going to swim". Γενικά πάντως διαφορά νοηματικά δεν υπάρχει.


Theofa

Σε ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση.


KaitiAny

Γιατι δεν ισχυει προκειται να κολυμπησουμε


Valentine897317

"την επόμενη βδομάδα πρόκειται να πάμε για κολύμπι"....γιατιί το ΄παίρνετε λάθος???


uoLL8

Τι θα κάνετε μ' εμένα (ή μήπως χωρίς εμένα)?

Μου "έρχεται" να πω : "next week we will go to swim", αλλά πάλι... δεν ξέρω.

Φιλικά Κλεάνθης


Dimitra956826

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Και σε πολλές άλλες ακόμη, για να 'μαι ειλικρινής. Aλλά υποθέτω πως εδώ προτιμήθηκε το "going swimming" γιατί η έκφραση go για τέτοιου είδους δραστηριότητες πάει με γερούνδιο. Go swimming/fishing/hiking/diving/hunting/camping/clubbing κτλ. :)


Afroditi598350

Λειπει κατι πριν το swimming?


jaye16

Όχι δεν λείπει τίποτα.


Efiap

"Την επομενη εβδομαδα προκειται να παμε για μπανιο "ειναι λαθος;


jaye16

Έχει προστεθεί. Ευχαριστούμε.


KostakisKostas

Ποιος ειναι ο κανονας για το ποτε μπαίνει το ...for


jaye16

Οι προθέσεις στα Αγγλικά δεν ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες σε όλες τις περιπτώσεις.

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές προθέσεις, αλλά πολύ λίγοι καθιερωμένοι κανόνες για τη χρήση τους. Και η σημασία των προθέσεων μπορεί να αλλάζει από τη μία πρόταση στην άλλη. Πολύ συχνά δεν σχετίζονται με την ελληνική μορφή έκφρασης.

Θα μπορούσαμε να σας δώσουμε πολλές λίστες με το πώς να χρησιμοποιήσετε τις προθέσεις, αλλά η καλύτερη συμβουλή μας είναι να μάθετε κάθε έκφραση πλήρως με την πρόθεσή της, όπως ακριβώς μαθαίνεις την ορθογραφία κάθε λέξης κ.λπ. μέσω των ασκήσεων

Ακολουθούν μερικοί χρήσιμοι πόροι και παραδείγματα: Για μια μικρή βοήθεια δείτε:

https://www.ekmathisi.edu.gr/english-prepositions-ekmathisi-edu-gr/

https://forum.duolingo.com/comment/30384921

https://forum.duolingo.com/comment/35929054


uoLL8

You're one of a kind. Thank you!!!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.