Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Obst ist sauer."

Çeviri:Meyve ekşi.

0
2 yıl önce

10 Yorum


merveatma

rica ediyorum ki almancada das kelimesinin açıklamasını yaparmısınız....

1
Cevap ver2 yıl önce

erse0

Almancada das iki anlamda kullanılır. 1) der- die - das Belirli Artikel lerden biri olan das . Das Auto ist schnell. (Araba hızlı.) Das Obst ist sauer. (Meyve ekşi.) Das Buch ist schön. ( Kitap güzel.) 2) das bu /bunlar anlamında kullanılır. Das ist ein Buch.( Bu bir kitap.) Das sind Bücher.(Bunlar kitaplar.) Das ist ein Museum. (Bu bir müze.) Das sind Hotels. (Bunlar oteller.)

8
Cevap ver2 yıl önce

CihanManav

der, die, das / Bunlar her kelimeden önce gelen artikellerdir bazı sitelerden bunun ipuçlarını araştıra bilirsin. Bunları ezberlemen de gerekir. Yardım edebildiysem Lingot Hediye edebilir misin?

1
Cevap ver41 yıl önce

T.c.Onurca

Das bir artikel olup tek basina bir anlam tasimamaktadir

0
Cevap ver2 yıl önce

Aleynatilki3

Das çogunluluk ve yardimci "kekime,, olarak geçer

0
Cevap ver10 ay önce

bendorakal

Bu ekşi meyve tam çevirisi olmuyor mu ? ya da kısaca Bu meyve ekşi.

0
Cevap ver2 yıl önce

erse0

Almancada das iki anlamda kullanılır. 1) der- die - das Belirli Artikel lerden biri olan das . Das Auto ist schnell. (Araba hızlı.) Das Obst ist sauer. (Meyve ekşi.) Das Buch ist schön. ( Kitap güzel.) 2) das bu /bunlar anlamında kullanılır. Das ist ein Buch.( Bu bir kitap.) Das sind Bücher.(Bunlar kitaplar.) Das ist ein Museum. (Bu bir müze.) Das sind Hotels. (Bunlar oteller.)

0
Cevap ver2 yıl önce

PratikClas

bu meyve çok ekşi yazdım yanlış dedi nedenini açıklayabilir misiniz?

0
Cevap ver1 yıl önce

Aleynatilki3

Çunkü das "bu,, anlaminda kullanilmiyor

0
Cevap ver10 ay önce

Aleynatilki3

''Bu meyve ekşi,,de doğru olmali

0
Cevap ver10 ay önce