"Ja, bitte."

Çeviri:Evet, lütfen.

February 4, 2016

18 Yorum
Tartışma kilitli.


Denizim6

Bitte kelimesi, Biri sana Teşekkürler dedikten sonra kullanılan rica ederim fln anlamına gelmiyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum..


rojinars

Hayır lütfen anlamında


Efeer7

Hayir sadece lutfen anlamina gelir


merzgzel

Almanca'da büyük ve küçük harf çok dikkat edilir.Mesela;

Sayıları Almanca bir kağıda yazmak istiyoruz,

Eins=Bir Null=Sıfır

diye.Fakat bu Almanca'da yanlış kabul edilir çünkü sayıları böyle yazmak istersek: eins=bir null=sıfır

diye yazarsak doğru olur.Bundan bazen yanlış sayıyor.Programda sorun yok bence.İyi dersler :)


ezgi70710

abi klavyem küçük basıyo ama cevap doğru niye yanlış kabul ediyo anlamadım


Hasanooooo1

Vşrgülden sonra ara da veriyorum..


GalipKl

Lütfen beni takip edin hiç takipçim yok gerçekten


CILGINMEZA

Hayır lütfen anlamı


Flower335196

Ben doğru yaptım ama o yanlış diyor


hplogf

Bitte lütfen demektir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.