Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir çocuk mu?"

Çeviri:Ist sie ein Kind?

2 yıl önce

7 Yorum


MetinAydinn

Ist er ein Kind? Bu şekilde de diyebilirsiniz. Çocuk cinsiyeti belli olmadığı için ;

Ist sie ein Kind?

Ist er ein Kind?

Her ikiside kabul edilir.

1 ay önce

emre168336

Hayır

1 yıl önce

ftodor

Ist es ein Kind? Yazdım kabul etti. Cinsiyetini bilmediğimiz çocuk ya da bebeklere " es ist " diyebilir miyiz?

2 yıl önce

sabrikarabaglisk

diyemeyiz, muhtemelen sistemden kaynaklı bi sorun

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Yani doğru olan 'sie' mi?

    DeğiştirSil1 yıl önce

Umut_1905

    sie ist ein kind şeklinde sorabilirmiyiz? sistem kabul etti bu şekilde

    2 ay önce

HamiMuhu

    "Es ist ein kind" yazdım kabul etti hocam anlamadım ?

    1 gün önce