"O bir çocuk mu?"

Çeviri:Ist sie ein Kind?

February 4, 2016

11 Yorum


MetinAydinn

Ist er ein Kind? Bu şekilde de diyebilirsiniz. Çocuk cinsiyeti belli olmadığı için ;

Ist sie ein Kind?

Ist er ein Kind?

Her ikiside kabul edilir.

August 29, 2018

ftodor

Ist es ein Kind? Yazdım kabul etti. Cinsiyetini bilmediğimiz çocuk ya da bebeklere " es ist " diyebilir miyiz?

February 4, 2016

sabrikarabaglisk

diyemeyiz, muhtemelen sistemden kaynaklı bi sorun

January 8, 2017

emre168336

Hayır

February 5, 2017

[aktif olmayan kullanıcı]

    Yani doğru olan 'sie' mi?

    January 15, 2017

Umut_1905

    sie ist ein kind şeklinde sorabilirmiyiz? sistem kabul etti bu şekilde

    August 9, 2018

HamiMuhu

    "Es ist ein kind" yazdım kabul etti hocam anlamadım ?

    October 18, 2018

Burhan215478

    Aynı şekilde benimkini de kabul etti

    September 5, 2019

Beirztemel

    XhbUz

    May 8, 2019

Beirztemel

    ? Et hf ejadhsgxsua

    May 8, 2019

SeherOrgun

    Teşekkürler

    July 6, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.