"Es ist ein Mädchen."

Çeviri:O bir kız çocuğu.

February 4, 2016

22 Yorum


eda907931

Sifir Almanca bilgimle basladim ama ben, sen, o, biz, siz, onlar kelimelerini ogretmeden kelime ve cumle ogretimi uzerine kurulmus bu sistem. Onun icin epey zorlaniyorum. Syg.

November 6, 2016

RabiaEvin

Almanca da ben, sen, o, biz siz, onlar kelimenin sekline gore degisir yani kelime turu olarak degisiyo

August 21, 2017

barisefecoskun

Kız çocuğu ile kız çocuk arasında bir fark var mı?

May 1, 2016

Mira267699

Var mesela biz türkçe konuşurken,o bir kız çocuk değil,o bir kız çocuğu diyoruz

March 3, 2018

AlicanArka1

Evet vardır

January 23, 2018

Kasura41

Peki neden 'Sie ist ein madchen' olmuyor 'es' cansız nesneler için olmuyormuy du ?

February 17, 2016

Selcen_Ozturk

hayır Almancada öyle bir mantık yok. "Das Mädchen" olduğundan, "es" burada en mantıklısı. Mesela bilgisayarınızdan bahsederken de (Der Computer), es yerine "er" kullanılır

February 18, 2016

seyyartayy

O zaman o bir insan derken de "er ist ein mensch" mi diyoruz Der Mensch olduğu için

October 13, 2018

barbelbak1

bende öyle düşünüyorum bu yüzden bunun cevabını merak ediyorum

May 19, 2017

GkhanALTINTEPE

"Es" sözcüğünün anlamı ve nerelerde kullanılıyor. Ben hep onu karıştırıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim

April 18, 2017

Vusal202073

Es nötr cins nesnelerde kullanılıyor. Peki nesnenin nötr cins olduğunu nerden bilicez? Artikelden. Mesela 'das Mädchen' - das nötr cins artikeli olduğu için 'o bir kız' dediğimiz zaman 'es ist ein Mädchen' diyoruz

October 24, 2018

BERL0

o bir kız çocuğu ve kız çocuğu arasındaki fark nedir ve bu fark öğretilmeden bu faaliyetin bi işe yaramadığınıda belirteyim.

January 1, 2017

elift37

O zaman kullanma

August 30, 2018

elif900415

Cok sacma daha temelde sadece anlatim olmali bence sacma turkcesini ogretsinler bi.

January 16, 2017

MuhammedKa14440

Burdan Almanca ogrenilmez Adminler yardimci olmuyorlar. En iyisi ingilizce ile almanca ogrenmek.

August 16, 2017

aybke82031

ya abi bir tane [E] KOYMADIM DİYE YANLİS ÇIK HAY BEN BU İŞİ

January 17, 2018

Sudenur724275

Bence var ben Mira'ya katılıyorum

March 13, 2018

keskinsilgi

Es erkekler için değil miydi?

August 2, 2018

yakup175264

Madchen kelimesindeki a harfi yazım hatası veriyor türkçe harf olmadığından

November 3, 2018

EypGner

5 gündür çalışıyorum ingilizceden zor kafamı çok karışıtıryor

November 16, 2018

mer578278

Ein ve eine kullanımları nasıl

December 18, 2018

TalhaDemir510627

İt is easy

February 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.