1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The content"

"The content"

Překlad:Obsah

February 4, 2016

11 komentářů


Jenda-48

Bohužel , já slyším rychle i pomalu "contents", nikoliv " content".


Ales956139

Skoda, ze spravna odpoved je vzdy s velkym pismenem na zacatku, to je pak vyuka na nic, kdyz spravnou odpoved neni potreba znat, ale lze ji snadno uhodnout ....


Voyta
Mod

Bohužel, v mobilní aplikaci to tak s jednoslovnými "větami" chodí a my s tím nic dělat nemůžeme. Proto spíše doporučuji používat Duolingo v prohlížeči.


Ales956139

Nejen s jednoslovnými, ale se všemi.


kacenka9

Ve francouzstine to asi pred mesicem zrusili. Tak to mozna casem dorazi i jinam.


Chatulov

Pročpak mi to neuznalo seznam?


Voyta
Mod

Kde jste přišel na to, že "content" by mělo znamenat "seznam"?


Chatulov

No, třeba na konci knihy je seznam. Tam by se to dalo takto použít ne?


Voyta
Mod

Na konci knihy, většinou ale na jejím začátku nalezneme Obsah. Ten sice má formu seznamu kapitol, ale to neznamená, že "content" znamená "seznam".


SPRABO

obsah: špatně, správné řešení: Obsah... To vážně?


Nemesis_NaR

Rád bych někdy viděl printscreen toho, jak se toto stalo... Ovšem pokud používáte aplikaci, tak ta je hodně problémová, tam je možné všechno...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.