1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How many members are there?"

"How many members are there?"

Çeviri:Kaç tane üye var?

February 4, 2016

12 Yorum


brook55

Orada kaç tane üye var dedim kabul etmedi?


Dennis1717

There are varlık belirtmek için kullanılmış. Yer belirtmek amaçlı değil. O yuzden kabul edilmemiş.


headdead

Peki , 'Orada kaç tane üye var ' nasıl çevirilir? How many members are there there ?


Bozergi

"Orada kaç tane üye var" demek için, How many members "in" there olmalı.


G.onca.

Var kelimesi nerde bu cumlenizde? Siz "kac uye" orda demis oluyorsunuz.


Dennis1717

Kaç tane üye var? Veya kaç üye var?


ahibas

Ne kadar uye var nicin kabul edilmedi acaba


DouCanay1

'ne kadar?' ın çevirisi 'how much' ve bu sayılmayanlarda kullanılıyor


KemalHazar

Orada kaç tane üye var? Kabul edilmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.