Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How many members are there?"

Çeviri:Kaç tane üye var?

2 yıl önce

11 Yorum


brook55

Orada kaç tane üye var dedim kabul etmedi?

2 yıl önce

Dennis1717

There are varlık belirtmek için kullanılmış. Yer belirtmek amaçlı değil. O yuzden kabul edilmemiş.

2 yıl önce

Asuramona1

teşekkürlerr

1 yıl önce

headdead

Peki , 'Orada kaç tane üye var ' nasıl çevirilir? How many members are there there ?

1 yıl önce

Bozstarr

"Orada kaç tane üye var" demek için, How many members "in" there olmalı.

1 yıl önce

Dennis1717

Kaç tane üye var? Veya kaç üye var?

2 yıl önce

sudemiray2

Kaç üye var

1 yıl önce

ahibas

Ne kadar uye var nicin kabul edilmedi acaba

1 yıl önce

buketsevcan

Rapor edin.

1 yıl önce

DouCanay1

'ne kadar?' ın çevirisi 'how much' ve bu sayılmayanlarda kullanılıyor

11 ay önce

KemalHazar

Orada kaç tane üye var? Kabul edilmedi.

1 yıl önce