"Η γυναίκα τρώει το γεύμα."

Μετάφραση:The woman eats the meal.

πριν από 2 χρόνια

8 σχόλια


savvidou1

η γυναικα τρωει το γευμα

πριν από 2 χρόνια

Valentine897317

"the woman eats the lunch" γιατί το λαμβάνετε λάθος??

πριν από 8 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Παρακαλώ, δείτε τη σχετική απάντηση που δόθηκε σε άλλο σχόλιο. :)

πριν από 1 εβδομάδα

Taniathasta
Taniathasta

Έχω την ίδια απορία με την Valentine897317...Μακάρι κάποιος να μας απαντήσει...

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Το lunch και το dinner είναι συγκεκριμένα γεύματα: breakfast = πρωινό, lunch = μεσημεριανό, dinner = βραδινό. Η λέξη meal σημαίνει "γεύμα" γενικά, και μπορεί να αναφέρεται σε οποιοδήποτε από τα άλλα τρία. Με άλλα λόγια και το πρωινό και το μεσημεριανό και το βραδινό είναι "γεύματα", αλλά το "γεύμα" (meal) από μόνο του δε σημαίνει απαραίτητα μόνο μεσημεριανό (lunch), γι' αυτό κι εδώ το lunch παίρνεται ως λάθος.

π.χ. Lunch is the most important meal of the day = Το μεσημεριανό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Ελπίζω να βοήθησα.

πριν από 1 εβδομάδα

5YOv5

Θέλει προσπάθεια παιδιά

πριν από 3 εβδομάδες

vanamei

The woman eats the lunch (γιατι δεν ειναι σωστο?)

πριν από 1 εβδομάδα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Παρακαλώ, δείτε τη σχετική απάντηση που δόθηκε σε παραπάνω σχόλιο. :)

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.