"Η γυναίκα τρώει το γεύμα."

Μετάφραση:The woman eats the meal.

February 4, 2016

8 σχόλια


savvidou1

η γυναικα τρωει το γευμα

February 4, 2016

Valentine897317

"the woman eats the lunch" γιατί το λαμβάνετε λάθος??

February 2, 2018

MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε τη σχετική απάντηση που δόθηκε σε άλλο σχόλιο. :)

September 27, 2018

Taniathasta

Έχω την ίδια απορία με την Valentine897317...Μακάρι κάποιος να μας απαντήσει...

August 12, 2018

MarsTheSoap

Το lunch και το dinner είναι συγκεκριμένα γεύματα: breakfast = πρωινό, lunch = μεσημεριανό, dinner = βραδινό. Η λέξη meal σημαίνει "γεύμα" γενικά, και μπορεί να αναφέρεται σε οποιοδήποτε από τα άλλα τρία. Με άλλα λόγια και το πρωινό και το μεσημεριανό και το βραδινό είναι "γεύματα", αλλά το "γεύμα" (meal) από μόνο του δε σημαίνει απαραίτητα μόνο μεσημεριανό (lunch), γι' αυτό κι εδώ το lunch παίρνεται ως λάθος.

π.χ. Lunch is the most important meal of the day = Το μεσημεριανό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Ελπίζω να βοήθησα.

September 27, 2018

5YOv5

Θέλει προσπάθεια παιδιά

September 15, 2018

vanamei

The woman eats the lunch (γιατι δεν ειναι σωστο?)

September 27, 2018

MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε τη σχετική απάντηση που δόθηκε σε παραπάνω σχόλιο. :)

September 27, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.