1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Η γυναίκα τρώει το γεύμα."

"Η γυναίκα τρώει το γεύμα."

Μετάφραση:The woman eats the meal.

February 4, 2016

11 σχόλια


savvidou1

η γυναικα τρωει το γευμα


Valentine897317

"the woman eats the lunch" γιατί το λαμβάνετε λάθος??


MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε τη σχετική απάντηση που δόθηκε σε άλλο σχόλιο. :)


Taniathasta

Έχω την ίδια απορία με την Valentine897317...Μακάρι κάποιος να μας απαντήσει...


MarsTheSoap

Το lunch και το dinner είναι συγκεκριμένα γεύματα: breakfast = πρωινό, lunch = μεσημεριανό, dinner = βραδινό. Η λέξη meal σημαίνει "γεύμα" γενικά, και μπορεί να αναφέρεται σε οποιοδήποτε από τα άλλα τρία. Με άλλα λόγια και το πρωινό και το μεσημεριανό και το βραδινό είναι "γεύματα", αλλά το "γεύμα" (meal) από μόνο του δε σημαίνει απαραίτητα μόνο μεσημεριανό (lunch), γι' αυτό κι εδώ το lunch παίρνεται ως λάθος.

π.χ. Lunch is the most important meal of the day = Το μεσημεριανό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Ελπίζω να βοήθησα.


5YOv5

Θέλει προσπάθεια παιδιά


vanamei

The woman eats the lunch (γιατι δεν ειναι σωστο?)


MarsTheSoap

Παρακαλώ, δείτε τη σχετική απάντηση που δόθηκε σε παραπάνω σχόλιο. :)


Ria401065

Άρα, μήπως δε θα έπρεπε να αναφέρονται κάτω από "το γεύμα", οι επιλογές "lunch" & "dinner";


Christina368123

The women eats the meal Αυτό έγραψα και πάλι το βγάζετε λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.