1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мій батько вірить в цінність…

"Мій батько вірить в цінність освіти."

Переклад:My father believes in the value of education.

February 5, 2016

14 коментарів


VarambisJr

Знавці! Поясніть будь ласка чому THE дісталась VALUE і не дісталась EDUCATION. Дякую наперед.


VarambisJr

Здається розвиднілось! На одній з паралельних гілок знайшлося пояснення, яке мене задовільнило. Так от словосполучення "value of education" виконує роль одного додатку у реченні. А попереду присутнє THE, через те, що у того всередині є "OF".

Ось пише DmitryDitrMOD: "of-phrase" almost always requires the definite article. the smth of smth

Або тут: https://ell.stackexchange.com/questions/148645/the-definite-article-before-of-phrases

Notice that English tends to treat mass nouns and plural nouns as generic when they have a modifier before them (Chinese history). But when they are followed by a modifier, especially by an of-phrase, the normally has to be present (the history of China)


Willow-Twig

Не претендую на знавця, але спробую. Освіта може бути різною - вищою, середньою спеціальною, домашня освіта, до того ж в різних галузях знань. Та в будь-якому випадку кожна освіта буде мати свою цінність. І на мою думку ця цінність стала величина, визначаєть впливом на наше життя.


RMW24

Чому "in the value", а не "in a value"?


Willow-Twig

Артикль a вживається зі злічуваними іменниками. В яких одиницях Ви пропонуєте порахувати цінність?


Yablunka

Так, отож, якщо цінність незлічувана, то навіщо артикль взагалі? Він же не в конкретну цінність вірить, а в ціннсть як таку


DdAs6

My dad .... Чому не правильно?


Shtirlizz76

Поясніть навіщо там артикль the?


BohdanVlad8

В разных попытках отсутствуют разные слова из которых надо собрать предложение: father, of,the, value, My и тд


Kate884438

The value - також не розумію чому стоїть артикль. Це якийсь сталий вираз?


WzM72

Цінність незлічувальна, але освіта теж не злічувальна. Але перед value є артикль, а перед education немає. Хоча я не згодна, що ціннісь незлічувальна. Цінностей буває багато.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.