1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У кого є ці документи?"

"У кого є ці документи?"

Переклад:Who has the documents?

February 5, 2016

8 коментарів


fxh39

Чому не "does have"?


Yablunka

те саме питання! адже це не модальне дієслово у даному разі і в запереченні йде does not have?!


Dryha

чому не have?


Fb8U1

Питання до підмета (Who?) узгоджується з третьою особою однини (has) навіть коли відповідь буде у множині.


ostap782755

"Ці" чому не можна перекласти як "this"?


O.Yevhen

тому що йде мова про множину і потрібно these... от якщо було просто document, так тоді - this


47It2

хто може пояснити коли the коли this?


Liubov576071

Чому не можна papers? Це ж теж документи

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.