"die Frauen"

Çeviri:Kadınlar

February 5, 2016

5 Yorum


CEMRE.NUR

'Frauen' ile 'die Frauen' ın farkı ne ikisi de kadınlar anlamına gelmiyor mu? Açıklarsanız sevinirim.

April 25, 2017

esraceyhan7

Frauen ...belirtisiz isim yani “herhangi kadinlar“ manasında ... Die Frauen ...artikel ekiyle belirlilik kazanir isim ... "Belirli kadinlar “ dir anlatilmak istenilen ... Fakat herhangi/belirli kelimeleri turkce karsiliginda ancak dusuncede vardir.Yoksa sozluk manasinda ikisi de “kadinlar “ anlamindadir ... Acizane bir aciklamaydi

May 1, 2019

halil213209

Ikisi de nominativ ve akkusativ farki var

June 21, 2018

ebtokatli

Kadınlar

May 28, 2016

merakl_bay

Çeviriden bile soyletim aksan istiyormus gibi geliyor siz yapabildiyseniz cevap verirmisiniz

February 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.