Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"die Frauen"

Çeviri:Kadınlar

0
2 yıl önce

9 Yorum


ebtokatli

Kadınlar

3
Cevap ver2 yıl önce

Merve513219

Bi riske girip "Dişiler" yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver2 gün önce

CEMRE.NUR

'Frauen' ile 'die Frauen' ın farkı ne ikisi de kadınlar anlamına gelmiyor mu? Açıklarsanız sevinirim.

-1
Cevap ver1 yıl önce

halil213209

Ikisi de nominativ ve akkusativ farki var

0
Cevap ver1 ay önce

EmineBeyza19

die ne anlama geliyor ?

-3
Cevap ver11 ay önce

ResulYaran

Ingilizce deki the anlamina geliyor belirgin bir seyden bahsederken kullaniliyor

0
Cevap ver2 ay önce

halil213209

Almancada (maskulin)der (feminin)die (neutrum)das artikelleri var bunlarin anlamlarini ve kullanislarini buradan anlatmak cok zor

0
Cevap ver1 ay önce

HelinYenie

O kadinlar yazdim kabul etmedi

-6
Cevap ver1 yıl önce

kobebrk

ya allahını seversen o kadınlar nasıl olabilir sana mantıklı geliyo mu? tekil bişeyde o kullanabilirsin onlar kadınlar desen kabul etmese anlarım

13
Cevap ver1 yıl önce