"Waarom gebruik je niet een ander programma?"

Vertaling:Why not use some other program?

February 5, 2016

6 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

trevog10

ben het eens met mijn voorgangers

December 1, 2016

Alexanderdegrote

waarom is Why don't you use an another program, fout?

September 18, 2017

12-01-2001

Ik dacht: 'Why don't you use another program?'

October 2, 2017

Janke53

Om goed te vertalen staan er niet de juiste woorden tussen lijkt mij.

February 16, 2018

ZKrcKz

Some,

Waarom some?

February 13, 2019

Dorus12

???

March 28, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.