1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Siz çorba içiyorsunuz."

"Siz çorba içiyorsunuz."

Çeviri:Ihr esst Suppe.

February 5, 2016

9 Yorum


ozlemkarabiyik

''Sie trinken eine Suppe'' denilemez mi? Çorba sayılabiliyor mu bilemedim.


Feedest

Çorbayı niye trinkst ile kullanamıyoruz?


MirzaSuzer

Onlar çorbayı yemek diye kullanıyorlar galiba.Türkçe geniş bir dil olduğu için kafa karışıklığı olabiliyor.


SibanM

Bu almancayi bir almanlar anlamadi bir de ben.


Motasiim

Bence dikkatlice çalışsanız yani oynasanız anlarsınız zaten ingilizceden as farkı var


tattaret

Eine Brühe trinken:))


Osmandin

Çorba yemek sınıfına girdiği için trinken kullanılamıyor sanırım


llivaobrien

Ihr trinkt Suppe olması gerekiyordu işte, uygulama güzel gidiyorsun b*ka çevirme ❤❤

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.