1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Siz çorba içiyorsunuz."

"Siz çorba içiyorsunuz."

Çeviri:Ihr esst Suppe.

February 5, 2016

8 Yorum


ozlemkarabiyik

''Sie trinken eine Suppe'' denilemez mi? Çorba sayılabiliyor mu bilemedim.

February 5, 2016

Feedest

Çorbayı niye trinkst ile kullanamıyoruz?

March 20, 2016

MirzaSuzer

Onlar çorbayı yemek diye kullanıyorlar galiba.Türkçe geniş bir dil olduğu için kafa karışıklığı olabiliyor.

July 12, 2018

Melissa646281

İyi de bu biraz türkçede göreceli siz derken Sie kullanılmaz mı

January 12, 2018

SibanM

Bu almancayi bir almanlar anlamadi bir de ben.

August 24, 2018

tattaret

Eine Brühe trinken:))

September 22, 2018

Osmandin

Çorba yemek sınıfına girdiği için trinken kullanılamıyor sanırım

January 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.