"Siz çorba içiyorsunuz."

Çeviri:Ihr esst Suppe.

2 yıl önce

8 Yorum


ozlemkarabiyik

''Sie trinken eine Suppe'' denilemez mi? Çorba sayılabiliyor mu bilemedim.

2 yıl önce

Melissa646281

İyi de bu biraz türkçede göreceli siz derken Sie kullanılmaz mı

1 yıl önce

Feedest

Çorbayı niye trinkst ile kullanamıyoruz?

2 yıl önce

MirzaSuzer

Onlar çorbayı yemek diye kullanıyorlar galiba.Türkçe geniş bir dil olduğu için kafa karışıklığı olabiliyor.

6 ay önce

SibanM

Bu almancayi bir almanlar anlamadi bir de ben.

5 ay önce

tattaret

Eine Brühe trinken:))

4 ay önce

Osmandin

Çorba yemek sınıfına girdiği için trinken kullanılamıyor sanırım

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.