Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz çorba içiyorsunuz."

Çeviri:Ihr esst Suppe.

2 yıl önce

6 Yorum


ozlemkarabiyik

''Sie trinken eine Suppe'' denilemez mi? Çorba sayılabiliyor mu bilemedim.

2 yıl önce

Melissa646281

İyi de bu biraz türkçede göreceli siz derken Sie kullanılmaz mı

8 ay önce

Feedest

Çorbayı niye trinkst ile kullanamıyoruz?

2 yıl önce

MirzaSuzer

Onlar çorbayı yemek diye kullanıyorlar galiba.Türkçe geniş bir dil olduğu için kafa karışıklığı olabiliyor.

2 ay önce

SibanM

Bu almancayi bir almanlar anlamadi bir de ben.

3 hafta önce