"Du trinkst Milch."

Çeviri:Sen süt içersin.

February 5, 2016

9 Yorum
Tartışma kilitli.


kubrapeksenn

Süt bir isim olarak, artikeli olması gerekiyor mu? Sütün artikeli normalde die ve neden o burada kullanılmamış?


sawashian

Burada herhangi bir sütten bahsediyor. Belirli bir süt olsaydı artikeli mutlaka olurdu.


mer456916

Die olunca sütü olur ondan dolayı


Hisar34

Sen ve siz arasında nasil yazim ve kullanim farki var acaba?


UnPiccoloCuore

Çok fark var. Sen, du; siz, Sie'dir. Çoğul sie'den farkı: Cümlenin neresinde okursa olsun büyük yazılır. Diğerlwri cümlenin başında değilse küçük yazılır. Cümle olarak, onlar anlamındaki sie'den farklı kurulmaz. Cümle kurulumu aynıdır.


BABA651727

Arkadaslar çekimleri ezberleyin


dmrl0621

du trinkst Milch yazmazsan tabi ki yanlış der triknts nedir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.