- Foro >
- Tema: Catalan >
- Vaig acabar l'arbre de català…
Vaig acabar l'arbre de català. Moltes gràcies i ara què?
Moltes gràcies a tots els voluntaris per el curs. Va ser molt divertit i penso que puc entendre la seva cultura un poc més. Però ara tinc una pregunta. Com puc millorar els meus neus coneixements? Ya he començat escoltar música catalana i veure vídeos a YouTube. Però em sembla molt difícil trobar "les bones coses". Algú coneixe "Blogs" bons i divertits o pot recomanar diaris al xarxa que són fàcil llegir per estudiants del català? Això seria fantàstic. :-)
6 comentarios
Tens "La Vanguardia, El País, El Periódico de Catalunya..." que publiquen les seves edicions en català i en castellà. Pots anar guiant-te per una, i, a més, aniràs agafant la dinàmica diària de la llengua. Et pot ajudar molt!! (Tienes "La Vanguardia, El País, El Periódico de Cataluña ..." que publican sus ediciones en catalán y en castellano. Puedes ir guiándote por una, y, además, irás cogiendo la dinámica diaria de la lengua. ¡Te puede ayudar mucho!
Recomano veure la televisió, hi ha uns quantes emisores en català, la més vista és la catalana TV3:
Canal TV3
I per les notícies de Catalunya:
Canal 324
Les anteriors televisions usen el dialecte central:
Si estàs interessat en altres dialectes demana més informació :D