1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We say: "Yes""

"We say: "Yes""

Traducere:Noi spunem: "Da"

February 6, 2016

175 de comentarii


Mada415

Dar serios, am scris in toate felurile si tot gresit imi da. Ce se intampla?


TheonaGrosu0

si mie mi se intampla la fel

-.-


dene081

Si mie nu stiu dc


TonY_PLayZ

trebuie sa pui in ghilimele cred


Monica874867

Noi spunem iar da in ghilimele


MirelaDine

Am mai răspuns și fără ghilimele și a fost corect


corinaumbres0

Dau la raport si nimic!


Marieta-Barbu

Fa copy si paste dupa ' Da"


IssabelaIsa

Am scrs ,, noi spunem :,,Da" si a spus ca nui corect ca nam pus chilimelele asa " "


savaviolet

eu asa pun si tot imi spune ca e gresit


TomaElena1

La mine a mers asa: Noi spunem: "DA"


Giulia2314_iub

La mn a mers fără chilimele


ady.bercen

" zicem: Da" corect


tavaszi.bianka

Ar trebui sa fie:Noi spunem da.Iar acolo era spunem da.


duoteodora

am scris de 5 ori si nu imi da corect


RoxD21

incercati sa copiati solutia corecta si paste in chenar


NemeRzvan

Am copiat exact cum mi-a scris ca era corect si tot spune ca e gresit ! LOL.


NatyCopanc

Eu am scris: 'Noi spunem da.' Cu toate ca raspunsul e corect ei mi-au scris ca e incorect din causa ghilimelelor. Adica ei mi-au scris raspunsul care este:'Noi spunem "Da"'. Nu stiu eu cred ca e corect in ambele solutii.


Felicia797565

Trâducerea corecta e Da ziceam noi sau noi am zis da


CristinaAd37831

Am scris corect si nu ma lasa


narcisa76

De ce nu pot sa merg mai departe? Nu inteleg, asta e chair culmea...


GhernaIonela

Buna . Ar trebui sa pune ti in acele ghilimele pe ..Da


Ionela_si_denisa

trebuie sa punem ' Da"


Mariakasandra

am scris corect si tot nu merge :(


ionelamarinela

de ce numi accepta raspunsul am incercat in toate felurile si nu merge


stelazaharia0

NU INTELEG DE CE NU ESTE BINE


RobuBogdan

am scris da cum am scris si in aceasta propozitie


alexandraioanam

am scri asa cum imi zicea sa scriu si imi dadea gresit !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-o


alexandraioanam

am scris asa cum imi spunea si imi dadea GRESIT !!!!!!!!


DanielaRad239697

de ce sunt atat de importante ghilimelele??? Consider ca daca se tine cont de continut restul nu ar mai conta.....


Aposto15

Am crezut ca e blocat computerul .dar vad si alte'' plangeri '', cum trec mai departe ?


StefanGalina

Traducere greșită în Duolingo!


Catiusa8

da intr-adevar este o eroare


Marieta-Barbu

Cred ca pana aici a fost invatatul!Mi-a taiat tot elanul.orice am scris nu vrea si nu pot trece mai departe!


Adina559559

Scrie asa : Noi spunem: "Da". Incearca asa .


[utilizator dezactivat]

    Am scris corect cu excepția ghilimelelor. Chiar nu știu unde să le găsesc pe laptop. Pe tasta cifrei 2 unde sunt trecute este@.Nu știu cum să trec mai departe.


corinaumbres0

    Nu ma trece mai departe.


DinAlin87

    corect este noi spunem "Da"


MusatConst

    Cu ce am gresit


Cicerone-G

    Noi spunem: "Da"


Wolfy542080

    Ai sarit un spatiu...( ce pnmurile meeleeeeee


CulaiMiron

    We say yes si nu pot trece Noi spunem Da


CulaiMiron

    We say yes Noi spunem Da, Si nu mă lasa sa trec


CODAMIN

    Ce nu este bine ?Am scris corect !?


Nelu160533

    Ce nu este corect 8


TheonaGrosu0

    de ce nu-mi da voie? am scris corect si mai jos mi-a aratat ca am scris gresit dar era scris identic cu traducerea corecta... -_-


AnaIstrateM

    Scriu corect și nu acceptă!!!


dariagabriela1

    scriu corect si imi educe in eroare


alexapolesciuc

    eu sctriu corect dar zice ca am grestit


MariaBologa

    In limba romana, dupa doua puncte, se scrie cu litera mica un cuvant care nu e nume propriu.


angelakonta

    orice solutie dai iti iese gresit


Ion.Temciuc

    Problema este în ghilimelele de pe tastatura RO, dacă sunt scrise din ENG atunci sunt acceptate, Cred că moderatorii trebuie să remedieze problema cu toate diacriticile și semnele de punctuație pentru tastatura RO!!!


Ana-Banana123

    am tot scris ''Noi spunem: Da'' dar nu mi-l ia!


denisa245

    am scris noi spunem da ei cica nui bun va dati seama ca ei ne cred niste aiuriti


spreak

    Merge raspunsul " Da " cu ghilimelele din tastatura RO tastele (Shift+2).


anairamu

    Nu pot merge mai departe.Am tradus corect,dar degeaba


STOICAMARI217932

    Am scris "DA" normal si mi-a spus ca este gresit cum am, spus !!!!!


MANUELASUC1

    Am scris în toate felurile, dar tot îmi dă greșit. Cred că din cauza ghilimelelor care se tastează inclinate


MANUELASUC1

    pentru a putea merge mai departe folositi tastatura în engleză pentru ghilimele


IrinaC1

    incercati sa remediati problema se pierde mult timp inutil


salsonya

    de ce nu e bine?am scris da si nu e corect..


salsonya

    ahaaaa,trebuie sa scri "da: cu ghilimele,dupa ce am gresit de 3 ori la ea,acum imi dau seama...


EugenOvidiu

    am scris : noi spunem. da .. am gretti doar ca am scris cu ''d'' mic ? nu cred ca se ia in considerare asta


EugenOvidiu

    ar trebui sa fac un update la software ca aici este o eruare


AdinaAmalia

    Am scris : eu spun da si mi-a spus ca e gresit pt-ca n-am pus ghlilimelele inainte cand nu puneam acestea nu imi spuneau absolut nimic !


AdinaAmalia

    deci am scris in tot felul foarte corect si-mi da greseala nu e corect asa!!!!!!


Szabo70584

    trebuie scris Noi spunem: "da"


flober63

    Mai greșește programul.


savaviolet

    am scris corect si imi arata ca am gresit !!!! NU E CORECT!!!


Marinus3000

    Si la mine imi da acelasi raspun cresit ca eu am raspuns gresit dar am tradus bine si robotul acest nu-mi da un raspun bunci unul nefavorabil


TAPEANU

    Am pus si ghilimele am pus tot si nu reusesc sa trec mai departe.


CristiD15

    Copiati comentariul meu de mai sus pentru a trece mai departe


LarisaBianca1

    Am scris corect da si cu doua puncte si cu ghilimele si imi zice ca este gresit dece?


LarisaBianca1

    Cum pot trece mai departe?


LarisaBianca1

    Copiati acel Yes cu tot cu cele doua puncte apoi inserati la celalalt tabel unde trebuie sa pui traducerea si stergi Yes si pui da


Marinus3000

    Astia a blocat la anumit lv sa nu ne facem prea destpti fata de ei asa nu mai incercati deloc ca pana lv 20 asa sa zic de acolo nu mai functioneza de nici una


florancefl1

    Chiar dificil de ghicit ghilimelele...pe bune ...eroare de sistem Duolingo iti taie din chef.


danielbude3

    AM SCRIS ; Noi spunem; ''DA'' SI NIMIC...


vioricarus6

    La fel si la mine...ce e gresit???


Irina291911

    Chiar nu se serioasa treaba asta cu ghilimelele


Gaby672166

    Bai frt rezolvați! Mi-a dat greșit ca nu am scris doua pct și ghilimelele


Iana385329

    Trebuie si de ghilimele si cu D mare


luca546958

    Ma corectaza cu solutia data de mine


Comi922563

    Eu am scris ca se traduce "noi spunem da" si cica e gresit, trebuia sa scriu "Noi spunem: Da"


MariaGheor14

    Mie mi-a zis că am greșit cuvântul "da" doar pentru că l-am scris cu literă mică? Pe bune chiar nu e o tragedie


dan739344

    Eu scriu Noi spunem: ''Da'' Și oricum nu e corect


AndreeaHan13

    Nu înțeleg, eu am spus da şi este greşit.


ElevulAndrei

    Am scris da cu litera mica si mi-a luat gresit trebuia cu litara mare!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MuresanDan4

    Noi spunem: "Da" .... Folosiți ghilimelele de la tasta c ""


George625672

    serios? "da" nu este "Da"


nhmCU

    Nu știu ce am făcut greșit


nhmCU

    Voi sunteți cu capul. Am răspuns corect


NicolaIon123

    de ce nu e bine ca b am pis da cu majuscule si nici in ghilimelele? ??????


iahimgoras

    Aceleasi probleme


MarianBaro1

    Am scris fără ghilimele ...


ElenaVacar1

    Cine ma poate ajuta? Cum pot sa trec de această întrebare?


ElenaVacar1

    Am folosit toate regulile si tot nu pot înainta.


Lacramioar918243

    Mi se pare inadmisibil ca pentru lipsa ghilimelelor sa spuneți ca nu e corect raspunsul


piros-kutya

    Nu merge nicicum...


piros-kutya

    Noi spunem: "da". asa am trecut cumva!


Nick736861

    Formalitatea legata de ghilimele ar trebui sa fie exclusa!


LiliaRaile

    Eu scriu corect și i-mi arată incorect


StefanGalina

    Ați scris corect. Testul conține confuz.


Tatiana660347

    'Noi spunem da' - a mers asa


AlexandraT411372

    A innebunit bufnita!!!!


Violin78937

    Trebuie de introdus ghilimelele cu ajutorul tastaturii engleze nu române.


RAMONA970559

    Pai cum imi dai seama ca sunt ghjilimele, daca trebuie sa scriu ce ascult???


Angela534560

    Este facut cu intentie sa fie considerat gresit raspunsul?


matejozsef

    vă rog să corectați răspunsul


ioan579958

    Colegii au dreptate


matejozsef

    we say yes - noi spunem da


matejozsef

    oare de ce nu este bine?


matejozsef

    oare de ce nu este bine?


AdrianMari665054

    A trecut cineva mai departe ?


AdrianMari665054

    Trebuie pus cele 2 puncte și perechea de ghilimele si merge, daca puneți cate o ghilimea nu merge.


matejozsef

    we say yes- noi spunem nu


    [utilizator dezactivat]

      Hei din nou acelas exercitiu ! Practic iti sunt loate in considerare raspunsuri cu mici greseli de ortografie si de punctuatie dar aici nu , ce super este !


iulianaiulia

      E corect răspunsul


cornelzavada

      E multa reclama la Duo lingo,e ceva bun,deosebit si de ajutator dar daca apar greseli din partea lor ,cineva ar trebui sa intervina ! Exemplul de faca si multe altele !!! Oricum ,multumim.


qLbFvYHR

      Am raspuns corect


CatiMerca

      eu am scris correct We say : ''Yes'' de ce nu e primt raspunsul?


qLbFvYHR

      Am raspund yes ! De ce nu este corect


qLbFvYHR

      Am raspuns yes ! Care este problema !


matejozsef

      de ce este greșit?


matejozsef

      we say yes -corect


matejozsef

      we say yes - corect


elenatrifu1

      asa am scris noi spunem da


elenatrifu1

      din n ou tradycerea este buna de ce nu e acceptata soate ti propozitia din contest


CatiMerca

      nu am pe Laptop semnele de punctuatie pentru care faceti atata caz si nu imi primiti raspunsul


matejozsef

      i say yes - corect


digestives27

      It's good to see that three years on the problems below have still not been resolved...


matejozsef

      we say yes- corect?


elenatrifu1

      scoate ti propozitia daca nu o acceptai raspunsul este bun


CatiMerca

      nu mai puneti aceasta intrebare a carei traducere CORECTA nu o acceptati


elenatrifu1

      pai asa am scris si eu de ce nu l ia


Nistria1

      Ca să treceți mai departe de exemplul acesta, copiați varianta lor corectă și când exemplul se repetă, lipiți-o în loc să tastați - altfel nu merge.


Dor100

      Am tradus - Noi spunem:Da si mi-a zis ca e incorect pentru ca nu pun ghilimelele la cuvantul Da, dar sa avem pardon in limba romana nu se pun ghilimele ca in engleza,e suficient cuvantul Da, si atunci ce facem, "englizim " romana?


Maria237461

      Care este problema? De ce nu primeste raspunsul meu?


Maria323360

      Nu știu . Nu-mi iese


ALEXANDRUD438887

      va rog datimi 10 lingoturi pe zi


ALEXANDRUD438887

      dar no numai unu mai multi


Yrp65QEz

      Am scris corect de o suta de ori!! Ce se intampla cu calculatorul vostru????


tatiana425969

      Am scris exact așa cum e traducerea lor și nu pot trece am încercat in toate felurile cu ghilimelele și tot nu merge


DanielaCio237541

      Mari pretentii la ghilimele


AntonelaIs2

      Pe bune!! Trebuie sa punem ghilimele??


Narcis174502

      De când trebuie sa scriem cu doua puncte când auzim un text?


CEHVal1

      Am scris corect dosr că yes fară majuscula Y și fără " "


Alex628841

      Noi spunem da ????


TithoCatal

      Remediați greșeală


Y6vTZqub

      Raspunsul meu era corect


Y6vTZqub

      Traducerea mea a fost corecta


EcaterinaO8

      Vă rog, insistent, sa anulați un asemenea exercițiu în care cel care l-a conceput nu știe că folosirea unui anumit tip de ghilimele și sublinierea unui cuvânt nu țin de învățarea unei limbi. Cel care l-a făcut nu cunoaște limba română suficient de bine.
      Am mai întâlnit un exercițiu asemănător sau poate același care m-a enervat .


EcaterinaO8

      Văd mai jos 175 de comentarii ? Cine menține un asemenea exercițiu din 2016 până acum în 2021?????????????? Postează și Discută? Le citește cineva? Eu am făcut câteva postări și într-adevăr nu s-a mai repetat greșeala și m-am bucurat, dar era vorba de cuvinte nu de punctuație, care nu are relevanță în vorbire, nu credeți că am dreptate! Vă mulțumesc foarte, foarte mult pentru posibilitatea de a auzi, și de a scrie în engleză!


EcaterinaO8

      Scrie aici că discuție este urmărită. In urma cu ceva timp am obosit ffff mult din pricina aceluiași exercițiu ,,ciudat,, de care nu puteam trece mai departe.


EcaterinaO8

      E a nu știu câta oară când scriu aici zadarnic , pentru că acea persoană care consideră că trebuie neapărat sa subliniezi cu linie continua un cuvânt care de fapt în propoziția scrisă în engleză nici nu e subliniat, nu cunoaște o regulă de bază a limbii române, sau a oricărei alte limbi !

      Cine are ochi de văzut și urechi care să audă înțelege că persoana are te obligă să reiei, neavând posibilitatea de a corecta, ar trebui eliminat dintre cei ce nu înțeleg asta. Deja folosirea ghilimelelor de un anumit timp aici e o idioțenie , nu într-o scriere beletristică .


EcaterinaO8

      E un excercițiu scris în urmă cu 5 ani!!!! și necorectat De ce???????


EcaterinaO8

      Nu-i greșeală de scriere ci de punctuație ! Verificați vă rog comentariile!


IONICA674855

      Unde am greșit? ?

      Discuții conexe

      Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.