1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They are girls."

"They are girls."

Переклад:Вони дівчата.

February 6, 2016

6 коментарів


2Tbe1

Коли вживається are?


VandaRoma

Аre використовується у множині, а у однині використовується is.


Umbrella1941

"I am a woman" - однина! Тут можна використати "is"?


deniko
Mod
Plus

Повна таблиця для дієслова to be (бути) у теперішньому часі:

I am - я (є)

You are - ти (є), ви (є) (ви - як формальне "ви" однини, так і "ви множини")

He is, she is, it is, Tom is, Mary is - він, вона, воно, Том, Мері (є)

We are - ми (є)

They are, Tom and Mary are - вони, Том і Мері (є)

Приклади:

I am a spider - Я павук (дослівно, "я є павук", але ми тоє "є" зазвичай опускаємо у таких реченнях, а англійською це дієслово обов'язкове)

Tom, you are a good student - Томе, ти добрий студент; Tom and Mary, you are good students - Томе й Мері, ви добрі студенти; Mr Jackson, you are good professor - Пане Джексоне, ви добрий професор

He is a good student - він добрий студент; Mary is a good student - Мері добра студентка

We are here - Ми тут

Tom and Mary are in Australia now - Том та Мері зараз у Австралії


WnpZ14

Дякую, VandaRoma.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.