"Seine Frau mag alles."

Çeviri:Eşi her şeyi sever.

February 6, 2016

13 Yorum


aziye676339

Bir

October 14, 2017

EmirMumcu

Çok mantıksız

March 23, 2018

EmirMumcu

Çok güzel

March 23, 2018

busegz0

mag'ın anlamı nedir ?

February 6, 2016

Selcen_Ozturk

mögen fiilinin 3. tekil şahıs için çekimi

February 6, 2016

busegz0

çok teşekkürler :)

February 7, 2016

murat330090

Mag sevmektir

April 1, 2018

Alisa2487

Sevmek

December 29, 2018

erayyalcinn

Herkesi sever de doğru ama yanlış diyor

January 6, 2018

EmirMumcu

Hayır doğru değil.

March 23, 2018

Alisa2487

Seine frau demiş. Onun eşi anlamında. Onun eşi her şeyi sever olmalı

December 29, 2018

erdemosX

ich lide bidhdeki seviyor um nerede

December 16, 2018

hknygmr

burada (all) her kelimesinin değişimini anlayamadım. açıklık getirebilir misiniz?

February 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.