1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Seine Frau mag alles."

"Seine Frau mag alles."

Çeviri:Eşi her şeyi sever.

February 6, 2016

14 Yorum


EmirMumcu

Çok mantıksız


busegz0

mag'ın anlamı nedir ?


Selcen_Ozturk

mögen fiilinin 3. tekil şahıs için çekimi


busegz0

çok teşekkürler :)


erayyalcinn

Herkesi sever de doğru ama yanlış diyor


EmirMumcu

Hayır doğru değil.


Alisa2487

Seine frau demiş. Onun eşi anlamında. Onun eşi her şeyi sever olmalı


erdemosX

ich lide bidhdeki seviyor um nerede


hknygmr

burada (all) her kelimesinin değişimini anlayamadım. açıklık getirebilir misiniz?


AlperGen13

Bunun türkçe karşılığı onun eşi her şeyi sever de olabilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.