"Wenn ich esse, laufe ich nicht."

Çeviri:Eğer yersem koşmam.

February 6, 2016

12 Yorum


Junghami

'Yersem koşmam' ile 'eğer yersem koşmam' aynı anlamdadır.

September 15, 2017

humetin

Yersem koşmam ( Yine kabul edilmiyor !)

May 8, 2018

Keziban956164

Yerken ( yediğim esnada) koşmam. Olmuyor mu

July 17, 2018

RamazanDal10

olmaz çünkü şart cümlesidir...''yer iken koşmam'' solange ich esse laufe ich nicht şeklinde yazılır...

December 25, 2018

abdulsamet29493

Ebilmek eki nerden geldi anlamadım

August 19, 2018

aataynar2

Laufen: hem yürümek hem koşmak anlamındadır. ancak esas anlamı yürümektir. Koşmak için ya "rennen" veya "joggen gehen" (koşuya çıkmak) terimleri kullanılır. Memrise e de bir bakın derim aynı düşüncededir.

October 22, 2018

MertcanOZ

Yediğimde koşmuyorum neden olmaz

September 10, 2016

humetin

Yersem (yer isem), koşmam.

January 19, 2018

1den6yakadar

Rosetta Stone programında "laufen" yürümek anlamında "ren" koşmak anlamında kullanılıyor. Sözlükten baktığımda "laufen"in hem yürümek hem koşmak anlamına geldiğini gördüm. Eğer iki anlama geliyorsa benim "Eğer yersem yürüyemem" cümlemin de doğru kabul edilmesi gerekiyor. Bunun farklı bir kuralı mı var?

July 8, 2018

naz516699

Size Katiliyorum..yurumek de kabul edilmeli

August 27, 2018

humetin

yerken koşmam

August 27, 2018

Diana.888

"Eğer yiyorsam koşmuyorum." neden olmaz?

January 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.