Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wenn ich esse, laufe ich nicht."

Çeviri:Eğer yersem koşmam.

2 yıl önce

6 Yorum


Junghami
Junghami

'Yersem koşmam' ile 'eğer yersem koşmam' aynı anlamdadır.

11 ay önce

humetin

Yersem koşmam ( Yine kabul edilmiyor !)

3 ay önce

MertcanOZ

Yediğimde koşmuyorum neden olmaz

1 yıl önce

humetin

Yersem (yer isem), koşmam.

6 ay önce

Burak44805

Rosetta Stone programında "laufen" yürümek anlamında "ren" koşmak anlamında kullanılıyor. Sözlükten baktığımda "laufen"in hem yürümek hem koşmak anlamına geldiğini gördüm. Eğer iki anlama geliyorsa benim "Eğer yersem yürüyemem" cümlemin de doğru kabul edilmesi gerekiyor. Bunun farklı bir kuralı mı var?

1 ay önce

Keziban956164

Yerken ( yediğim esnada) koşmam. Olmuyor mu

4 hafta önce