1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю молоко."

"Я п'ю молоко."

Переклад:I drink milk.

February 6, 2016

6 коментарів


dqasww

чому drinking а не drink???


deniko
Mod
Plus

Це речення, в залежності від контексту, можна перекласти або у часі, що називається Present Simple:

I drink milk

Або у часі, що називається Present Progressive (=Continuous), і тут з'являється -ing. Зверніть увагу, що потрібне am:

I am drinking milk


Olya333458

Чому непотрібно артикля "а"? В чому різниця між І drink milk і наприклад, І read а book?


Ann729385

Артикль "а" використовується для злічуваних іменників в однині, milk- незлічуваний іменник


Fodrat

Дуже-дуже вам ДЯКУЮ!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.