1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The union believes that ever…

"The union believes that everybody has the same rights."

Çeviri:Sendika herkesin aynı haklara sahip olduğuna inanıyor.

February 6, 2016

13 Yorum


KreselGiyo

birlik herkesin eşit haklara sahip olduğuna inanır (eşit e takılmış)


MeteUlku

Aynı = Same / Eşit = Equal


Davut_david

"That" yerine "to" kullanılamaz mıydı?


Bilgi623350

Birlik herkesin aynı doğrulukta olduğuna inanir.

Bu da dogru bana kalirsa


TimBen4

Konuyla pek alakası yok ama ne zaman kesin doğru desem yanlış çıkıyor sınavlarda da kolay geçti dediklerimden düşük zor geçti dedeiklerimden yüksek alıyorum geçen hoca bi sınav yapmış 40 soruluk 40ıda çok zordu. İlk 60ım. Önceki yaptığım ders fulse bu berbat oluyor o yüzden hergün mutlaka 1 tane


Adem118499

Sendika herkesin benzer hakları olduğuna inanır


-PJM-

"Birlik herkesin aynı haklara sahip olmasına inanıyor" ?


Mehmet358126

Sayin Yetkili, herkes cogul ifadesidir. sahip olduklarina yazdim kabul etmediniz. Neden?


Mehmet358126

"inanir" neden kabul edilmiyor?


Mehmet358126

Sayin Turkce dili yonetmeni, biraz once genis zaman kipi olarak kullanilan "BELIEVES" kelimesini "INANIR"olarak tercume ettim, kabul etmediniz. Simdi herkes turkcede cogul oldugu icin "SAHIP OLDUKLARINA" OLARAK TERCUME ETTIM, YINE KABUL GORMEDI. SIZ TURKCE'YI NEREDE OGRENDINIZ?


Mehmet358126

"inanir" yazdim kabul etmediniz , neden?


TimBen4

Çünkü inanmiyormuş. İNAN I YORmuş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.