1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мій район знаходиться по дор…

"Мій район знаходиться по дорозі до його будинку."

Переклад:My neighborhood is on the route to his house.

February 7, 2016

11 коментарів


.volodymyr.sab

Хіба слово "district" не перекладається як "район"?


AXSC11

My district is on the road to his house? Не правильно?


pia-nina

приєднуюсь до попереднього коментаря та пропоную визначення від google-перекладача: "district: an area of a country or city, especially one regarded as a distinct unit because of a particular characteristic." Поясніть різницю між district та neighborhood, будь ласка, хто знає?


Kaminari_Okami

"Neighborhood" - слово з американської англійської і означає, скоріше, мікрорайон (тобто відповідає британському "micro-district". Слово ж "district" може вживатися в більш широкому сенсі (наприклад, район міста, район області, тощо).


RatiborDar

My neighborhood is ON THE ROUTE to his house. Мій район знаходиться НА МАРШРУТІ до його будинку.


oaEm12

Погоджуюсь, з попереднім твердженням. Чому видає district як невірну відповідь???


SaldanV

а чому не можна використати "by the route", чи "to the route" є сталим виразом?


x51j1

By the way не підходе?


yarkohorror

By the way перекладається "між іншим" або "до речі"


denis13gl

my neighborhood is on the road to his house. В чому помилка?


Olly_1052

Слово "road" тут, за значенням, не доречне.
Road - це конкретне поняття - смуга землі, призначена для пересування.

Різницю між road, path, way, route можна подивитись тут
https://www.native-english.ru/vocabulary/way-road-path-route

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.