Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınsınız."

Çeviri:Ihr seid Frauen.

2 yıl önce

10 Yorum


tnctn

nezaket formu için Sie sind Frau olmaz mı? Ihr seid Frauen siz kadınlarsınız demek olmuyor mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz. Tekil kullanacaksanız "eine" eklemek zorundasınız - Sie sind eine Frau.

2 yıl önce

7wAgyWau

evet

1 yıl önce

EceNur27506

Niye frauen dedik

1 yıl önce

bahareren1

Frauen doğru bir kullanım mı?

1 yıl önce

Aysel33856

Of ya c yi 4 kez dondum yaaa

10 ay önce

Hilal379763

Seid ne demek

4 ay önce

Shadyys

Almancayı çok biliyosanız burda işiniz ney?

2 yıl önce

Rock_Roll

Almancayı unutmamak ve daha da geliştirmek için olabilir mi acaba ?

1 yıl önce

Shadyys

Hem zaten kelimenin üstüne tıklayınca nasıl yazıldıgı gözüküyor.

2 yıl önce