1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kadınsınız."

"Kadınsınız."

Çeviri:Ihr seid Frauen.

February 7, 2016

21 Yorum


humetin
  1. Sizler kadınsınız.

  2. a. Sen bir kadınsın (Du bist eine Frau)

2.b. Sizler (sen,sen,sen,hepiniz) kadınsınız.


AZRA272571

İşte bu çok doğru


tnctn

nezaket formu için Sie sind Frau olmaz mı? Ihr seid Frauen siz kadınlarsınız demek olmuyor mu?


Selcen_Ozturk

olmaz. Tekil kullanacaksanız "eine" eklemek zorundasınız - Sie sind eine Frau.


Sevdenaz240618

Bende öyle düşünüyorum


NeslihanBo8

Sie sind Frauen olur ama sind (çoğul) varken frau yazamazsın


AZRA272571

Ihr seid frauen = kadınsınız


EkremBulut2

Neden die frauen degil de sadece frauen


NamertBaykus

Die tekil olarak kullanılır. O da bazen.


alibektas34

Yine de alternatif olarak kabul edilmeliydi diye düşünüyorum. Önceden bilinen bir kadın grubu hakkında konuşuyorken die artikeli kullanılabilir.


HseyinBera10

İngilizce'deki "be" fiilinin Ihr öznesine göre çekimlenmesi.

Ich bin|| du bist|| er/sie/es ist|| wir sind|| Ihr seid|| sie/Sie sind


saIwgJ

S buyuk olursa kibarlı anlamında siz yani bir büyüğüne siz der ken s buyük olacak ama kız anlamında o derken s küçük olacak


merzgzel

Arkadaşlar biri bana "seid" kelimesini nerede kullanacağımızı söyleyebilir mi? Bunun belirli bir kuralı mı var? Can anybody tell me where to use the word seid? Is there a specific rule?


nisa19212

Sein fiilinin ihr yani (siz) kisilerine gore cekimlenmis hali wir sind biz olmak, ihr seid siz olmak, yani karşında birden fazla kisi varsa ihr seid.


Beyza533425

Bana sind ve seid farkını anlatır misınız? Bir de jungen-junge Die fraun ,das madchen Yani die das farkı falan


alya869276

sind i "wir" ve (çoğul ya da nezaket ) "Sie" de kullanıyoruz seid ı da "ihr" de


sanem860719

seid nerede kullaniliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.