"Kadınsınız."

Çeviri:Ihr seid Frauen.

2 yıl önce

7 Yorum


tnctn

nezaket formu için Sie sind Frau olmaz mı? Ihr seid Frauen siz kadınlarsınız demek olmuyor mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz. Tekil kullanacaksanız "eine" eklemek zorundasınız - Sie sind eine Frau.

2 yıl önce

7wAgyWau

evet

2 yıl önce

Aysel33856

Of ya c yi 4 kez dondum yaaa

1 yıl önce

Hilal379763

Seid ne demek

9 ay önce

selen322710

-lar/-ler

3 ay önce

humetin
humetin
  1. Sizler kadınsınız.

  2. a. Sen bir kadınsın (Du bist eine Frau)

2.b. Sizler (sen,sen,sen,hepiniz) kadınsınız.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.