1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kadınsınız."

"Kadınsınız."

Çeviri:Ihr seid Frauen.

February 7, 2016

19 Yorum


humetin
  1. Sizler kadınsınız.

  2. a. Sen bir kadınsın (Du bist eine Frau)

2.b. Sizler (sen,sen,sen,hepiniz) kadınsınız.

October 12, 2018

AZRA272571

İşte bu çok doğru

April 30, 2019

tnctn

nezaket formu için Sie sind Frau olmaz mı? Ihr seid Frauen siz kadınlarsınız demek olmuyor mu?

February 7, 2016

Selcen_Ozturk

olmaz. Tekil kullanacaksanız "eine" eklemek zorundasınız - Sie sind eine Frau.

February 7, 2016

AZRA272571

Ihr seid frauen = kadınsınız

April 30, 2019

merzgzel

Arkadaşlar biri bana "seid" kelimesini nerede kullanacağımızı söyleyebilir mi? Bunun belirli bir kuralı mı var? Can anybody tell me where to use the word seid? Is there a specific rule?

August 21, 2019

nisa19212

Sein fiilinin ihr yani (siz) kisilerine gore cekimlenmis hali wir sind biz olmak, ihr seid siz olmak, yani karşında birden fazla kisi varsa ihr seid.

September 2, 2019

7wAgyWau

evet

December 5, 2016

Aysel33856

Of ya c yi 4 kez dondum yaaa

October 7, 2017

Hilal379763

Seid ne demek

March 24, 2018

selen322710

-lar/-ler

October 12, 2018

EceNur27506

Niye frauen dedik

August 18, 2016

bahareren1

Frauen doğru bir kullanım mı?

November 19, 2016

AZRA272571

Evet

April 30, 2019

Shadyys

Almancayı çok biliyosanız burda işiniz ney?

March 9, 2016

Rock_Roll

Almancayı unutmamak ve daha da geliştirmek için olabilir mi acaba ?

October 2, 2016

serda72rojda

Haklisin

June 21, 2019

Shadyys

Hem zaten kelimenin üstüne tıklayınca nasıl yazıldıgı gözüküyor.

March 9, 2016

nisa19212

Senin burda isin ne cok merak ediyorum?

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.