1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O benim."

"O benim."

Çeviri:Es gehört mir.

February 7, 2016

19 Yorum


Onurzalp4

Gehört ne demek ya bi anda çıktı karşımıza


uenaloezen

Es gehört mir gercek anlamı bana ait. Demek


MustafaKIL347179

Gerçek anlamı sen yazmış oluyorsun bu Almanca da bizim Türkçe de ki gibi mecazi anlamlar var galıba "püüf"gibi


candost2

Es ist mein. Neden olmuyor?


ErdemK.

Merhaba arkadaşlar. Gehören fiili ait olmak demektir. o-ait olamak-bana. yani it belongs to me. Bir diğer doğru cevap ise "Es ist meins"dir. Meins İngilizcedeki "mine"dir.


Emre880773

Peki mir ne demek


candost2

Dogru cevaplar arasinda "Es ist meins." secenegi de var. Neden mein veya meine degilde "meins"? Buradaki "s" takisi nereden geliyor?


candost2

Es ist mein. Neden olmuyor?


Hseyin491097

sie ist mein neden kabul etmiyor


Diana.888

sie ist meinE - dişil ;)


EmelEtkar

''Es ist mein'' neden kabul olmuyor?


Coni366480

''Es ist meins'' doğru kabul etti laa


Heatsigma

es ist ich ne olur anlam olarak


Diana.888

"Es ist ich" söylenemez - Türkçede bu cümle "o bendir" görünürdü ve ve bu bir saçma ;) Almanca´da söyleyebilir "Das bin ich" - "Bu benim"

Bu durumda gerçekten sadece bu anlamı (es ist meins = es gehört mir) mümkün. ;)


Tayfunakgun96

Mein -dein Mir-dir Ne demektir ayni anlamda heryede kullanılabilir mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.